• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
1

پیش بازی گل گهر سیرجان – نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 32710
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۴:۴۵ دو تیم گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم می روند. حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۴:۴۵ دو تیم گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم می روند.

حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:

تیم فوتبال گل گهر در هفته بیست و ششم رقابت ها در دیداری خارج از خانه موفق شد تیم انتهای جدولی ایرانجوان را با یک گل شکست دهد و انتقام شکست دور رفت را از این تیم بگیرد، تیم نفت نیز در خانه با حساب دو بر یک از سد تیم سر سخت شهرداری تبریز گذشت.

گل گهری ها که در این فصل فراز و فرودهای فراوانی را تجربه کرده اند و تقریبا امیدی به صعود به لیگ برتر ندارند در هفته های اخیر عملکرد نسبتا خوبی داشته اند و توانسته اند در مصاف با حریفان نتایج خوبی کسب کنند اما تیم های بالانشین به قدری خوب نتیجه گرفته اند که نتیجه گیری های این تیم برای صعود در جدول رده بندی بی اثر مانده است، حال تنها هدف این تیم قرار گرفتن در بین پنج تیم بالای جدول است تا به نوعی هزینه های از دست رفته جبران شود! نفتی ها اما شرایط کاملا متفاوتی نسبت به حریف خود دارند، آنها در حال حاضر صدرنشین جدول رده بندی مسابقات هستند و در کورس قهرمانی قرار دارند، فاصله امتیازات این تیم با تیم دوم جدول چهار امتیاز است ، طلایی پوشان که چند روزی زودتر به سیرجان سفر کرده اند امیدوارند بتوانند با دست پر این شهر را ترک کنند.

آبی پوشان سیرجانی از بیست و شش دیدار گذشته نه پیروزی، ده تساوی و هفت شکست را بدست آورده اند و با ۳۷ امتیاز در رده دهم جدول جای دارند، طلایی پوشان مسجدسلیمانی نیز پانزده پیروزی، هشت تساوی و سه شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۵۳ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی مسابقات هستند.

سیرجانی ها تا بدین جای کار در مصاف با حریفان سی و دو گل به ثمر رسانده اند و در مقابل بیست و پنج گل نیز دریافت کرده اند، مسجد سلیمانی ها نیز در تقابل با حریفان سی و شش بار موفق به گلزنی شده اند و هجده بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند، این تیم به ترتیب صاحب دومین خط حمله و سومین خط دفاع برتر لیگ است.

تیم میزبان در صورت برتری در این دیدار و عدم نتیجه گیری سایر حریفان می تواند تا رده هفتم جدول خود را بالا بکشد، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند می تواند جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32710

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.