• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
2

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:
مسئولان با تمام وجود سعی دارند با فراهم کردن شرایط، به موفقیت نفت و صعود به لیگ برتر کمک کنند/ مردم از صحبت های دین محمدی ناراحت هستند، آیا با دسته گل کسی را تهدید می‌کنند؟!

  • کد خبر : 32651
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین فرجی سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هواداران سهم به سزایی در موفقیت تیم ها از جمله تیم فوتبال نفت دارند و حضور پرشور آن ها در بازی های آینده می تواند به صعود تیم کمک کند. فرجی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با تبریک پیروزی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین فرجی سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هواداران سهم به سزایی در موفقیت تیم ها از جمله تیم فوتبال نفت دارند و حضور پرشور آن ها در بازی های آینده می تواند به صعود تیم کمک کند. فرجی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با تبریک پیروزی مقابل شهرداری تبریز گفت: بازیکنان نشان دادند با تعصب و غیرت هر تیمی را از سر راه برخواهند داشت ضمن آن که تشویق هواداران تا لحظه آخر و تغییرات تاکتیکی سرمربی فهیم نفت این پیروزی ارزشمند را برای ما رقم زد تا در روز توقف رقبا، ما بتوانیم سه امتیاز با ارزش را کسب کنیم اما این پایان کار نیست و حضور پرشور هواداران در ورزشگاه می تواند به موفقیت تیم بسیار کمک کند.

سرپرست نفت مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از کادر مدیریتی نفت، کادر فنی و سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: همه مسئولین شهرستان در کنار مسئولان نفت با تمام وجود سعی دارند با فراهم کردن شرایط مناسب و ایجاد آرامش در تیم به موفقیت نفت مسجدسلیمان و صعود به لیگ برتر کمک کنند تا انشالله شاهد ایجاد شور و نشاطی دوباره در شهرستان باشیم.

فرجی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با صحبت های سیروس دین محمدی پس از پایان بازی اظهار کرد: سیروس دین‌محمدی سرمربی تیم تبریزی گفت که هنگام ورود اعضای تیم شهرداری به ورزشگاه بهنام محمودى مسجدسلیمان، عده‌ای ناشناس بازیکنان این تیم را تهدید کردند. فرجی، در این باره اظهار داشت: هیچ‌کس در ورزشگاه شاهد تهدید یا توهین به تیم شهرداری نبود. دین‌محمدی یکی از پیشکسوتان فوتبال ماست، اما نمی‌دانم چرا مربیان پس از شکست تیم خود، مجموعه‌ای را زیر سؤال می‌برند.

وی ادامه داد: تعدادی از اعضای کانون هواداران باشگاه نفت به دلیل سابقه دین‌محمدی در استقلال و تیم ملی، تصمیم گرفتند که با دسته گل به استقبال او بروند و من به همراه رئیس ورزش و جوانان شرکت نفت برای خوش‌آمدگویی به سمت رختکن شهرداری رفتیم. دین‌محمدی هم از رختکن بیرون آمد و با او روبوسی کردیم. سؤال من اینجاست که آیا با دسته گل کسی را تهدید می‌کنند؟!

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان با بیان این که تماشاگران این تیم دین‌محمدی را تشویق کردند، تصریح کرد: متأسفانه هفته گذشته در بندرانزلی جو بدی بر ورزشگاه تختی حاکم بود، اما ما اعتراضی نکردیم. حتی نماینده فدراسیون فوتبال هم دید که اعضای کانون هواداران باشگاه نفت با گل به سمت دین‌محمدی رفتند و با او عکس گرفتند. مردم هم از دین‌محمدی به دلیل مصاحبه‌اش ناراحت شدند و گفتند ما در بازی او را تشویق کردیم، اما او چنین صحبت‌هایی را مطرح کرد. فرجی همچنین خاطرنشان کرد: این برد و باخت‌ها همیشه در فوتبال وجود دارند، اما ارزش پیشکسوتان ما همیشه محفوظ است و نباید خود را با یک مصاحبه زیر سؤال ببرند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.