• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 11802اخبار امروز : 2
3

سرمربی نفت مسجدسلیمان:
این که مدیران نفت و برخی بازیکنان به خاطر قانون مجلس تمایلی به صعود در لیگ برتر ندارند شایعه است/در صورت صعود به لیگ برتر مشکلی بابت اسپانسر نخواهیم داشت

  • کد خبر : 32619
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ‌مدیران و مربیان معلوم‌الحال که بیشتر از همه مشکلاتی داشته‌اند و دارند، دم از فوتبال پاک می‌زنند.. محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توانسته همچنان در صدر جدول لیگ یک باقی بماند. البته فاصله ۷ امتیازی نفت با تیم دوم جدول به ۲ امتیاز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ‌مدیران و مربیان معلوم‌الحال که بیشتر از همه مشکلاتی داشته‌اند و دارند، دم از فوتبال پاک می‌زنند.. محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توانسته همچنان در صدر جدول لیگ یک باقی بماند. البته فاصله ۷ امتیازی نفت با تیم دوم جدول به ۲ امتیاز رسیده است. با محمود فکری در مورد شرایط تیم نفت مسجدسلیمان و وضعیت لیگ یک گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دادیم.

 روز یکشنبه با تیم شهرداری تبریز بازی دارید؟

شهرداری تبریز بعد از حضور سیروس دین‌محمدی شرایط خوبی پیدا کرده است و این تیم امتیاز خوبی را با این مربی گرفته است. بازی سختی با این تیم در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم از این بازی خانگی با تلاش بازیکنان ۳ امتیاز را بگیریم.

 چرا فاصله ۷ امتیازی تیم شما با تیم دوم جدول به ۲ امتیاز رسید؟

در دو سه هفته خوب نتیجه نگرفتیم و همین مسئله باعث شد که فاصله امتیازی ما با تیم دوم جدول کم شود. البته در دو هفته اخیر در خانه حریف یک برد و یک مساوی به دست آوردیم که نتیجه بدی نبوده است. فاصله امتیازی‌مان اکنون با تیم دوم جدول ۲ امتیاز است اما تلاش می‌کنیم دوباره این فاصله را زیاد کنیم..

 شایعه شده مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان و حتی برخی از بازیکنان به خاطر قانون مجلس تمایلی به صعود لیگ برتر ندارند و دوست دارند تیم در لیگ یک باقی بماند؟

این شایعه صحت ندارد. تمام مسئولین مجموعه نفت مسجدسلیمان و مدیران باشگاه و مردم شهر دوست دارند یکدل و همزبان تیم به لیگ برتر صعود کند. از نظر اسپانسر هم در لیگ برتر مشکل خاصی نخواهیم داشت و همه آماده صعود تیم به لیگ برتر هستند..

 دوباره بحث دوپینگ در لیگ یک داغ شده است و برخی باشگاه‌ها در این مورد حرف‌هایی می‌زنند؟

متأسفانه مربیان و مدیران معلوم‌الحال که خودشان انواع مشکلات را دارند بیشتر از همه دم از فوتبال پاک می‌زنند. شاید با این روش  می‌خواهند رد گم کنند و توجه و نگاه‌ها را به جایی دیگر ببرند. اکنون که وضعیت در لیگ یک آزاد است و هر کس هر کار که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد از دوپینگ گرفته تا بحث جادوگر. این آقایان هم کار خودشان را بکنند و نیازی نیست به دیگران تهمت بزنند. زیرا ظاهراً کمیته‌های اخلاق و کمیته‌های انضباطی کاری با افراد ناسالم ندارند.

 ممکن است با این حرف این کمیته‌ها از شما ایراد بگیرند؟

حرف من این است چرا وقتی مدیرعامل یک باشگاه به ما انگ دوپینگ زد کسی او را احضار نکرد. اگر حرف او درست بود که باید نفت مسجدسلیمان محکوم می‌شد اگر هم حرفش درست نبود و بدون مستندات حرف زد چرا کسی یقه‌اش را نگرفت. یا در مورد بحث جادوگری چرا این مسئله دنبال نمی‌شود. برخی‌ها فقط به دنبال اتهام‌زنی هستند. بهتر است آنها کمی آبرو و مردانگی داشته باشند و مدام به این و آن اتهام نزنند

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.