• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
2

به میزبانی اولین باشگاه گلف کشور
سومین دوره مسابقات جام پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و بزرگداشت شهید بهنام محمدی برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 32596
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سومین دوره مسابقات پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و بزرگداشت شهید بهنام محمدی در روزهای پنجشنبه و جمعه(دهم و یازدهم اسفندماه) به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران  مسجدسلیمان، سومین دوره مسابقات پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و بزرگداشت شهید بهنام محمدی  در روزهای پنجشنبه و جمعه(دهم و یازدهم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سومین دوره مسابقات پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و بزرگداشت شهید بهنام محمدی در روزهای پنجشنبه و جمعه(دهم و یازدهم اسفندماه) به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران  مسجدسلیمان، سومین دوره مسابقات پیشکسوتان گلف مسجدسلیمان و بزرگداشت شهید بهنام محمدی  در روزهای پنجشنبه و جمعه(دهم و یازدهم اسفندماه) به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.  این مسابقات با حضور تیم های نفت,تاراز و آزادگان مسجدسلیمان,ملی حفاری  و سورتمه اهواز,هیات گلف شاهین شهر و پتروشیمی آبادان در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در پایان این دور از مسابقات و در رده تیمی تیم ملی حفاری اهواز مقام اول,نفت مسجدسلیمان مقام دوم و هیات گلف شاهین شهر مقام سوم را کسب کردند. در بخش انفرادی مسابقات آقای سجاد کرم پور(بازیکن حفاری اهواز)  با ۱۳۴ ضربه مقام اول,ایرج قنبری(بازیکن نفت مسجدسلیمان) با ۱۴۳ ضربه مقام دوم و مرید قنبری(بازیکن نفت مسجدسلیمان) با ۱۴۷ ضربه مقام سوم را کسب نمودند.

در بخش نوجوانان آقای میلاد شینی مقام اول ,علی غلام نژاد مقام دوم  و مهدی شینی  مقام  سوم را کسب نمودند. مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، علیرضا گوروئی فرماندار،حجت الاسلام سجاد منش امام جمعه موقت مسجدسلیمان، قبادناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، امیدوارجمالپور ریاست اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان ورزش شهرستان برگزار شد و از نفرات برتر این مسابقات تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.