• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
0

برپایی نمایشگاه محصولات بومی محلی توسط بانوی کارآفرین مسجدسلیمانی

  • کد خبر : 32569
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا فرجی رییس سازمان تامین اجتماعی مسجدسلیمان در یک اقدام تحسین برانگیز با در اختیار گذاشتن قسمتی از سالن اداره تامین اجتماعی مسجدسلیمان برای پرپایی غرفه از بانوی کارآفرین در عرصه بافت و تهیه لباس های محلی بختیاری، گبه، قالیجه و انواع تابلوهای دست بافت و ماشینی حمایت کرد. به گزارش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا فرجی رییس سازمان تامین اجتماعی مسجدسلیمان در یک اقدام تحسین برانگیز با در اختیار گذاشتن قسمتی از سالن اداره تامین اجتماعی مسجدسلیمان برای پرپایی غرفه از بانوی کارآفرین در عرصه بافت و تهیه لباس های محلی بختیاری، گبه، قالیجه و انواع تابلوهای دست بافت و ماشینی حمایت کرد. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران مسجدسلیمان که به همراه هیئتی از این غرفه بازدید داشت در گفتگو با خبرنگار این باشگاه اطلاع رسانی ضمن حمایت و تشویق تمام بانوان کارآفرین مسجدسلیمانی گفت: این دست آوردها برگرفته از یک فرهنگ ایرانی، اسلامی ست که می تواند جایگزین خرده فرهنگ هایی وارداتی شود و جایگاه خود را نه تنها در مسجدسلیمان و شهرهای حوزه زاگرس بلکه در کل کشور به دست آورد. حسینی با بیان لزوم حمایت همه جانبه مسئولین از چنین صنایعی گفت: هر مسئولی در هر جایگاهی که قرار دارد با در نظر گرفتن حیطه وظایف خود  از چنین محصولات بومی محلی حمایت کند. وی ادامه داد: سپاه پاسداران نیز در بخش اطلاع رسانی و ترغیب مردم خصوصاً در پایگاههای مقاومت همچنین در بحث بازاریابی و پرداخت وام های کم بهره هر کمکی که بتواند دریغ نخواهد کرد.

موسوی رییس صندوق حمایت از کارآفرینان مسجدسلیمان نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هدف ما حمایت از همه کارآفرینانی ست که می توانند به اقتصاد جامعه کمک کنند. وی ادامه داد: صندوق کار آفرینی برای حمایت از کارآفرینان در مرحله اول شناسایی افراد توانمند و پس از ان پرداخت تسهیلات کم بهره را در دستور کار خود دارد. وی یکی از اساسی ترین مشکلات کارآفرینان را بحث بازاریابی دانست و گفت: برای حمایت از این عزیزان با حمایت میراث فرهنگی و صنایع دستی باید به فکر ایجاد یک نمایشگاه دائمی در شهرستان باشیم که این می تواند منجر به درآمدزایی برای تولیدکنندگان گردد. وی لزوم ایجاد نمایشگاه دائمی خصوصاً در عرصه ی موسیقی محلی و لیاس محلی برای شهرستان را بسیار ضروری دانست و گفت: این اتفاق می تواند باعث سرازیر شدن گردشگران خصوصاً در ایام خاص به شهرستان شود که امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده خواهد شد این مهم صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.