• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

دبیر هیئت گلف مسجدسلیمان:
انتقال جام «مرحوم حسین‌پور» به اهواز یک تصمیم سیاسی بود

  • کد خبر : 32547
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دبیر هیئت گلف مسجدسلیمان گفت: جامعه گلف مسجدسلیمان از انتقال جام مرحوم حسین پور ناراحت است و به‌نظر می‌رسد این یک تصمیم سیاسی بود که این رقابت‌ها در اهواز برگزار شود. میلاد حاجی‌پور  اظهار کرد: ما یادواره و جامی را با عنوان “جام مرحوم شهباز حسین‌پور” از ۱۶ سال پیش در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دبیر هیئت گلف مسجدسلیمان گفت: جامعه گلف مسجدسلیمان از انتقال جام مرحوم حسین پور ناراحت است و به‌نظر می‌رسد این یک تصمیم سیاسی بود که این رقابت‌ها در اهواز برگزار شود. میلاد حاجی‌پور  اظهار کرد: ما یادواره و جامی را با عنوان “جام مرحوم شهباز حسین‌پور” از ۱۶ سال پیش در مسجدسلیمان داشته‌ایم که مرحوم حسین‌پور یکی از ورزشکارانی بود که علاوه بر مهارت بالا در رشته گلف، از نظر اخلاقی هم بسیار بالا و الگو بود و حتی در کشور مطرح بود.

دبیر هیئت گلف مسجدسلیمان گفت: پس از فوت مرحوم حسین‌پور، به پاس خدمات و شخصیت والای وی، برگزاری این جام را در مسجدسلیمان آغاز کردیم و از ۱۶ سال پیش تاکنون زحمت‌های زیادی کشیده شدتا این جام به‌عنوان یک تورنمنت کشوری باکیفیت مطرح شود.

وی افزود: یک ماه پیش نامه‌ای از سوی فدراسیون گلف به شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مسجدسلیمان آمد که خواستند برنامه‌ریزی مسابقات جام حسین‌پور را برای اسفندماه انجام دهیم که ما نیز از طرف شرکت جزئیات مسابقات را آماده کردیم و اعلام کردیم هشتم تا سیزدهم اسفندماه این مسابقات را در مسجدسلیمان برگزار می‌کنیم که فدراسیون نیز طی نامه‌ای مسابقات را به هیئات گلف کل کشور اعلام کرد.

حاجی‌پور گفت: متاسفانه طی اقداماتی که رئیس هیئت گلف استان انجام داد از ما درخواست کردند این مسابقات در اهواز برگزار شود که ما نیز به ناچار پذیرفتیم اما کل جامعه گلف مسجدسلیمان از این تصمیم ناراحت است زیرا این جام هویت گلف مسجدسلیمان است و سال‌ها برای آن زحمت کشیده شده است و به‌نظر می‌رسد این یک تصمیم سیاسی بود که این رقابت‌ها در اهواز برگزار شود.

دبیر هیئت گلف مسجدسلیمان گفت: به‌هرحال این مسابقات قرار بود این هفته و در روز هشتم اسفندماه آغاز شود که به دلیل بارندگی به هفته آینده موکول شد و ما با وجود ناراحتی‌ها برای برگزاری این مسابقات همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: ناراحتی ما از فدراسیون و هیئت استان این است که هیچ مشورتی برای انتقال این مسابقات به اهواز با ما صورت نگرفت و ما درحالی‌که راضی به این مسئله نبودیم پذیرفتیم که این مسابقات در اهواز برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. متاسفانه هر چی می خوریم از خود بچه های مسجدسلیمان است. اونایی که وقتی به یک جایی می رسند دیگه فکر می کنند تافته جدا بافته هستند… مسجدسلیمان همیشه بی کس بود و خواهد ماند..

  2. با عرض سلام
    به عرض میرساند این حرکت هم یکی از آن خیانتهایی است که در حق مسجدسلیمان شده است .زیرا با توجه به اینکه بزرگان و قهرمانان و استادان ورزش گلف در مسجدسلیمان هستند و این ورزش ریشه و شاخ و برگش در مسجدسلیمان هست و در آینده این مسابقات میتوانست بصورت منطقه ای و قاره ای برگزار شود و باعث رونق هرچه بیشتر شهرمان میشد که این آقایان با این حرکت نسنجیده و بدون پشتوانه فکری اقدام به این کار کردند . من همینجا از نماینده محترم شهرمان و بزرگان ورزش و پیشکسوتان و …خواشمندم تا دیر نشده جلو این ضایعه را بگیرید .
    مطمئنا کسی که این کار را کرده قصد ریشه کن کردن ورزش گلف در مسجدسلیمان و بی حرمتی به پیشکسوتان ورزش گلف در مسجدسلیمان را داشته است .
    با تشکر از اطلاع رسانی به موقع سایت وزین باشگاه ر ن مسجدسلیمان .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.