• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
2

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از:
بازدید خبرنگاران و نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی از سایت شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 32537
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جمعی از خبرنگاران و نمایندگان خبری رسانه های خارجی از کشورهای انگلستان، آمریکا،لبنان،لوگزامبورگ،روسیه، استرالیا، آمریکا به همراه رسانه های داخلی از سایت شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم مدیر مجتمع در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضرین توضیحاتی در ارتباط […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جمعی از خبرنگاران و نمایندگان خبری رسانه های خارجی از کشورهای انگلستان، آمریکا،لبنان،لوگزامبورگ،روسیه، استرالیا، آمریکا به همراه رسانه های داخلی از سایت شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم مدیر مجتمع در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضرین توضیحاتی در ارتباط با مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان ارائه داد و گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که بنا بر توصیه مقام معظم رهبری باید از خام فروشی جلوگیری کنیم و در همین راستا به کمک دولت تدبیر و امید، امام جمعه مسجدسلیمان، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار خوزستان، فرماندار محترم و دیگر مسئولان استانی و محلی که باعث تسهیل در روند اجرای پروژه و مجوزات داشته اند بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ایم و انشالله در نیمه اول سال ۹۸ فاز اول این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

صالحی نیا گفت: یکی از افتخارات ما این است که با گذشت بیش از ۴۰ میلیون ساعت کاری بدون هیچ حادثه ای فعالیت ها در حال انجام است که این می تواند نقطه قوت مدیریت باشد و نشان می دهد که توجه ویژه ای به نیروی انسانی و سلامت پرسنل خود  دارد.

مجری پروژه فاز اول مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان با بیان این که حدود ۲۰ مشارکت بومی و ۲۱۰۰ نفر به صورت مستقیم در ابن پروژه مشغول به کار هستند ادامه داد: از بیش از ۶۰ هزار تن تجهیزات حدود ۲۰ هزار تن ان را یا دریافت و یا در ارسال به سایت هستند.

لازم به ذکر است: پروژه اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان ب ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است. قسمتی از تجهیزات این واحد در سایت و مابقی از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شدند و در حال انتقال به سایت هستند که کار نصب این تجهیزات آغاز شده است. پروژه اوره و آمونیاک با تولید ۳۲۵۰ تن اوره و ۲۰۰ تن آمونیاک در روز طبق زمانبندی در نیمه اول سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.