• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 1
1

راه‌آهن و فرودگاه مسجدسلیمان باید اجرایی شوند

  • کد خبر : 3251
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن شهرستان مسجدسلیمان باید اجرایی شود و در این زمینه اقدامات فوری باید در دستور کار قرار گیرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی اظهار کرد: راه‌آهن مسجدسلیمان یکی از مسائلی است که در اولویت پیگیری قرار دارد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن شهرستان مسجدسلیمان باید اجرایی شود و در این زمینه اقدامات فوری باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی اظهار کرد: راه‌آهن مسجدسلیمان یکی از مسائلی است که در اولویت پیگیری قرار دارد و برای این مهم با وزیر راه و شهرسازی نیثز دیداری انجام شده است. وی با اشاره به مشکلات موجود در راه‌های این شهرستان گفت: یکی از معضلات در راه‌های شهرستان مسجدسلیمان جاده بازفت به چهارمحال و بختیاری است که همه ساله با تلفات جاده‌ای بسیار زیادی مواجه است.

وی با اشاره به این که جاده منتهی به شهرستان مسجدسلیمان نیز باید اصلاح شود، افزود: جاده میان‌بر شهرستان مسجدسلیمان نیز باید در اسرع وقت اصلاح شود و نقاط حادثه خیزش برطرف شود. جلیلی با تأکید بر این که فرودگاه این شهرستان باید تجهیز شود، خاطر نشان کرد: فرودگاه شهرستان مسجدسلیمان باید در اسرع وقت تجهیز شود تا مشکلات در این حوزه به حداقل کاهش یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های لالی، اندیکا، مسجدسلیمان گفت: جاده سردشت به لالی و اندیکا از نظر مسیر باید اصلاح شود تا آمار کشته شدگان در این جاده کاهش یابد. جلیلی تاکید کرد: پروژه چهار بانده شدن جاده هفتکل به اهواز باید در دستور کار قرار گیرد تا دیگر شاهد اتفاقات تلخ و دردآور در این حوزه نباشیم. دكتر جليلي گفت: از نظر جاده در استان خوزستان شاهد عقب ماندگی هستیم و به این دلیل باید بکوشیم تا مشکلات در این حوزه به حداقل کاهش یابد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. تمامه این کارها خو قبلا هااااا مورد بررسی و حتی در حال کار هستن!!

    حداقل یک وعده یا کار جدید بگو!!!!!!!

  2. خطاب به این شهروند عزیز با نام مستعاره mis که پیام گذاشته میگویم
    چرا اینکارهای که به قول شما قبلا و یا حتی الان که در حال کار کردن هستند بعد از 16 سال نباید یکیشون افتتاح میشد
    دوستان میزان پیشرفت پروژها در مسجدسلیمان تا تیرماه سال 91
    1- پتروشیمی مسجدسلیمان فقط زمین
    2- آلومنیوم مسجدسلیمان در حال انتقال به شهرستان شوش بدون زمین بدون سرمایه گذار
    3- فرودگاه مسجدسلیمان فقط اسمش فرودگاه بود بدون مجوز نشستن هواپیما و تاییدیه سازمان هواپیمایی کشور
    4- راه اهن مسجد سلیمان فقط اسمش بود بدون حتی طرح مطالعاتی
    5- جاده میانبر فقط جز پروژهای استانی بود

  3. قابل توجه اقا یاخانم mis احتمالا این پیگیریهارا هم اخوان گرام بعداز 25سال انجام داده اند ظاهرا حجی محسن پیگیر تموم کارهای مسجدسلیمان هستند (پتروشیمی، آلومنیوم، انتخاب شهردار، آسفالت جاده ها ،استخدامهاو هماهنگی بازدیدها،راه آهن،فرودگاه،و…)

  4. سلام بر اعتبار بختياري جناب دكتر اسماعيل جليلي… ممنون از زحماتت

  5. جلیلی ایول داری خدا اجرت بدهد

  6. برای پایدار و فعال ماندن فرودگاه و راه آهن مسجدسلیمان باید در نظر داشت که از نظر تعداد متقاضیان سفر (مسافر) شرکتهای هواپیمایی و قطارها متضرر نشوند و حاضر به همکاری باشند.
    که با توجه به فاصله کم چند شهر شوشتر – لالی – اندیکا – هفتکل و ایذه به مسجدسلیمان از این نظر مشکلی نخواهد بود.
    به شرط اینکه جاده جدید مسجدسلیمان به ایذه تکمیل شود که فاصله رفت و آمد بین ایذه و مسجدسلیمان کمتر از 1 ساعت شود تا ساکنان آن شهر نسبتا” پرجمعیت بجای اینکه دو ساعت و نیم برای رفتن به فرودگاه اهواز در راه باشند در کمتر از یک ساعت به مسجدسلیمان بیایند و از فرودگاه و قطار استفاده کنند.
    همچنبن در صورت تکمیل جاده جدید مسجدسلیمان به ایذه، حمل و نقل تجاری و مسافرتی شهرهای شمالی استان خوزستان مثل شوشتر شوش دزفول گتوند و غیره به سمت استانهای اصفهان و چهارمحال بختیاری و بالعکس، از طریق مسیر مسجدسلیمان به ایذه انجام خواهد شد که این امر کمک زیادی به خروج مسجدسلیمان از بن بست میکنه و باعث رونق مسجدسلیمان و همچنین ایذه خواهد شد.
    جناب دکتر جلیلی و مسئولان شهر از جمله مهندس عیدیوندی رئیس راه و شهرسازی مسجدسلیمان این موضوعات رو امیدوارم بخونید و در نظر داشته باشید.
    با تشکر.

  7. احسنت بر مسجدسلیمانی من در تعجبم که خیلی از روستاهای دور افتاده صاحب جاده شدن ولی دو شهر قدیمی و پرجمعیت و محروم و هم فرهنگ ایذه و مسجدسلیمان جاده مستقیم ندارن و برای تردد مجبورن از جاده فرسوده هفتگل با اون پل خطرناک زمان دارسی یا جاده اندیکا-پیان- ایذه با طول مسیر 170 کیلومتر استفاده کنن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.