• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
2

علی عسگر ظاهری:
وزارت ورزش و جوانان با صراحت پاسخ دهد تاکنون برای مشکلات جوانان چه کرده است؟!

  • کد خبر : 32486
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا شعبانی بهار معاون وزیر ورزش و معاون جوانان و توسعه ورزش همگانی کشور، علیرضا گوروئی فرماندار، شهام سلیمانی شهردار، امیدوار جمالپور رییس اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت های مختلف ورزشی شهرستان جلسه ی شورای ورزش مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا شعبانی بهار معاون وزیر ورزش و معاون جوانان و توسعه ورزش همگانی کشور، علیرضا گوروئی فرماندار، شهام سلیمانی شهردار، امیدوار جمالپور رییس اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت های مختلف ورزشی شهرستان جلسه ی شورای ورزش مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه علی عسگر ظاهری در سخنانی گفت: جوانان به عنوان نیروهای فعال نقش تاثیر گذاری در پیشرفت کشور دارند و بی شک یکی از راههای توسعه کشورها نقش اساسی نیروهای جوان است که باید به صورت ویژه به آن ها توجه شود. ظاهری ادامه داد: این بی انصافی ست که وزارت ورزش و جوانان نگاهش تنها به ورزش باشد و جوانان را به حیطه فراموشی بسپارد و وزارت ورزش و جوانان باید با صراحت پاسخ دهد برای مشکلات جوانان تاکنون چه کاری انجام داده است؟

وی گفت: جوانان به عنوان بزرگ ترین قشر موجود در کشور نیازمند توجه جدی از سوی دولت هستند و جوانان حوزه انتخابیه نسبت به وضع موجود گلایه دارند. عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به معاون جوانان و توسعه ورزش همگانی کشور گفت: مسجدسلیمان بیش از صد سال قدمت شهریت دارد، در مقطعی بیش از ۱۶ سینما داشت، در بیش از ۷۶ مورد حائز رتبه اول در کشور و خاورمیانه هستیم اما همچنان در حوزه ورزش و اماکن ورزشی خصوصاً در بخش بانوان مشکلات فراوانی داریم. عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ورزش بانوان باید مورد توجه جدی قرار گیرد، فضاهای ورزشی و امکانات لازم نیز در اختیار این قشر قرار بگیرد. وی ادامه داد: بانوان مسجدسلیمانی شایسته امکانات و خدمات بسیاری هستند که امیدواریم در این زمینه نیز شاهد توجه جدی وزارت ورزش و جوانان به ورزش بانوان مسجدسلیمان باشیم.  نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل ادامه داد: در بحث تجهیزات ورزشی انتظار داریم نگاه ویژه ای به چهار شهرستان شود… ظاهری با بیان مشکلات هیئت های ورزشی شهرستان اظهار کرد: هیئت های ورزشی ما از کمبود منابع مالی گلایه دارند. عدم توجه به هیئت ها باعث شده است تا بعضی ورزشکاران با استعداد ما از دنیای ورزش خداحافظی کنند. وی ادامه داد: با وجود ورزشکاران مطرح و استعدادهای درخشان به دلیل برخی کمبودها و مشکلات این عزیزان از رسیدن به جایگاه اصلی خود در کشور بازمانده اند و امروز دوست داریم این خبر مخابره شود که ماحصل حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در مسجدسلیمان، سرازیر شدن امکانات و خدمات جدید باشد و تنها یک سفر بی نتیجه نباشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.