• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
0

رئیس حوزه‌هنری خوزستان خبرداد :
راه اندازی دفتر حوزه هنری در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 32287
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی خوزستان از راه‌اندازی دفتر حوزه هنری در مسجد‌سلیمان خبر داد. حجت الاسلام سید شهاب‌الدین طباطبایی اظهار کرد: مبنای کار حوزه هنری در ادامه رسالت فرهنگی که بر دوش دارد تقویت بنیان‌های انقلابی مردم از زبان هنر است. وظیفه ما متولیان فرهنگی است که به مردم بگوییم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی خوزستان از راه‌اندازی دفتر حوزه هنری در مسجد‌سلیمان خبر داد. حجت الاسلام سید شهاب‌الدین طباطبایی اظهار کرد: مبنای کار حوزه هنری در ادامه رسالت فرهنگی که بر دوش دارد تقویت بنیان‌های انقلابی مردم از زبان هنر است. وظیفه ما متولیان فرهنگی است که به مردم بگوییم انقلاب برای شما چه‌کار کرد. و یا این که قبل از انقلاب مردم ما چه حقوقی داشتند و الان چه حقوقی در جامعه دارند.

وی افزود: علی‌رغم تولید فیلم‌ها و آثار هنری فاخر ولی در رساندن پیام انقلاب به مردم و نسل‌های جوان جامعه کوتاهی کردیم و آن‌طور که باید‌ و‌ شاید از ابزار هنر برای انتقال این مفاهیم استفاده نشد. البته می‌توان با تولید آثار خوب و با‌کیفیت هنری در مقابل تبلیغات سوء دشمنان موفق‌تر شد.

حجت الاسلام طباطبایی بیان کرد: در شهرهای اهواز و آبادان چند سالی است که دفتر حوزه هنری مشغول به فعالیت است، در شهرهای شوشتر و دزفول هم حدود سه هفته پیش با افتتاح دو دفتر فعالیت خود را شروع کردیم. و بناست به توجه به پتانسیلی فرهنگی و هنری که وجود دارد به زودی در شهرستان‌های ایذه، مسجد‌سلیمان و رامهرمز دفتر حوزه‌ هنری راه‌اندازی شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.