• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در نشست با اهالی رسانه :
نفت مسجدسلیمان را بیشتر با نام نفت بختیاری می شناسند / فعالیت شرکت های صنعتی در هر شهری می تواند در رشد و شکوفایی ورزش آن شهرستان مثمر ثمر باشد/ با تلاش علی عسگر ظاهری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل محترم ورزش خوزستان اعتبارات خوبی برای ورزش شهرستان مصوب شده است/ همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه با هدف ایجاد سلامت و نشاط در خانواده‌ها برگزار می‌شود

  • کد خبر : 32145
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در حمعی اهالی رسانه این شهرستان گفت: نفت مسجدسلیمان را بیشتر با نام نفت بختیاری می شناسند و بختیاری های سراسر دنیا پیگیر نتایج این تیم هستند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان امیدوار جمالپور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان در نشست […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در حمعی اهالی رسانه این شهرستان گفت: نفت مسجدسلیمان را بیشتر با نام نفت بختیاری می شناسند و بختیاری های سراسر دنیا پیگیر نتایج این تیم هستند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان امیدوار جمالپور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان در نشست مطبوعاتی با تعدادی از اهالی شهرستان ضمن تبریک پیروزی روز گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از این تیم به عنوان نفت بختیاری نام برد و گفت:

به لطف خداوند و تلاش کادر مدیریتی، فنی و هوادارن پرشور، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نتایج بسیار خوبی گرفته است و همگان را به صعود مجدد این تیم به لیگ برتر کشور امیدوار کرده است. وی ادامه داد: فعالیت شرکت های صنعتی در هر شهری می تواند در رشد و شکوفایی ورزش آن شهرستان مثمر ثمر باشد و با فعالیت های خوبی که نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با شکوفایی صنعت در این شهرستان انجام داده است این امیدواری می رود در ورزش قهرمانی نیز مسجدسلیمان به روزهای طلایی خودش بازگردد.

رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با تلاش علی عسگر ظاهری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل محترم ورزش خوزستان اعتبارات خوبی برای ورزش شهرستان مصوب شده است که بخشی از آن برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مثل سالن وزنه برداری و ورزش های رزمی که مدتی پیش با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان افتتاح شد در نظر گرفته شد و به زودی سالن سی برنج نیر به صورت کامل بهسازی و بازسازی خواهد شد. جمالپور گفت: بعضی از پروژه های ما مثل خوابگاه ورزشکاران، سالن مرادآباد، بهسازی ساختمان اداره ورزش و جوانان و… در اولویت کاری این اداره قرار گرفته است که به زودی استارت کار در این پروژه ها زده خواهد شد…

امیدوار جمالپور در ارتباط با همایش بزرگ پیاده روی خانواده گفت: : همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز جمعه با هدف ایجاد سلامت و نشاط در خانواده‌ها برگزار می‌شود و رسانه ملی این همایش را به‌صورت زنده پوشش می‌دهد. وی ادامه داد: همایش پیاده‌روی خانوادگی ساعت ۷ صبح روز جمعه از میدان باشگاه مرکزی به سمت شهدای گمنام آغاز می‌شود و جوایزی مانند یک دستگاه پراید، دوچرخه، و ده‌ها جوایز نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های شرکت‌کننده در این همایش اهدا می‌شود.

جمالپور خاطرنشان کرد: شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است و شهروندان مسجدسلیمانی برای ثبت‌نام و تهیه برگه شرکت در قرعه‌کشی این همایش می‌توانند به اداره ورزش و جوانان، ادارات دولتی، مدارس مراجعه کنند. جمالپور با تقدیر از اهالی رسانه و خبرنگاران گفت: طی این مدت خبرنگاران شهرستان همکاری خوبی با اداره ورزش و جوانان داشته و همه اخبار ما را به خوبی پوشش داده اند که از تک تک عزیزان تشکر می کنم و این انتظار را دارم با نقد سازنده ما را همراهی کنید.

رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در پایان سخنان خود گفت: جا دارد از حجت الاسلام امینی امام جمعه محترم، مهندس ظاهری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس گوروئی فرماندار و مهندس حیدری مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان خوزستان  به خاطر حمایت و همکاری خوبی که با اداره ورزش و جوانان دارند تشکر و سپاسگزاری نمایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.