• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
3

پیش بازی نفت مسجدسلیمان – صبای قم

  • کد خبر : 32019
  • ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: در هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته اول عصر فردا در مسجدسلیمان تیم فوتبال نفت این شهر پذیرای صبای قم بحران زده است. هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته اول از روز آینده در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد و در یکی از دیدارهای حساس هفته در مسجدسلیمان نفت میزبان صبای قم است.این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: در هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته اول عصر فردا در مسجدسلیمان تیم فوتبال نفت این شهر پذیرای صبای قم بحران زده است. هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته اول از روز آینده در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد و در یکی از دیدارهای حساس هفته در مسجدسلیمان نفت میزبان صبای قم است.این دیدار ساعت ۱۴ عصر فردا در استادیوم شهید بهنام محمدی به قضاوت امیر عرب براقی برگزار خواهد شد.

نفت مسجدسلیمان

طلایی پوشان خوزستانی با ۳۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و شانس شماره یک صعود به لیگ برتر محسوب می شوند.البته شاگردان فکری در هفته های اخیر با نوسان در کسب نتیجه مواجه شده اند و در سه هفته اخیر نفتی ها در کسب سه امتیاز ناکام مانده اند.محمود فکری به خوبی می داند که در نیم فصل دوم مسابقات لیگ یک بسیار دشوار می شود و از دست دادن متوالی امتیازات در این نیم فصل با از کف رفتن موقعیت جدولی همراه خواهد شد بنابراین نفت برای آنکه بیش از پیش موقعیتش در صدر جدول به خطر نیافتد در این دیدار خانگی محکوم به کسب هر ۳ امتیاز است.

صبای قم

 تیم سابقا لیگ برتری صبا همه پارامترها را برای سقوط به لیگ دسته دوم دارد.عدم ثبات مدیریتی،بحران مالی و از همه مهم تر صحبت های شوکه کننده متولی اول فوتبال استان قم پیرامون اتفاقات اخیر این باشگاه نشان دهنده شرایط بحرانی حاکم بر این باشگاه تا فصل گذشته لیگ برتری است.صبا هفته گذشته در خانه با ۴ گل به آلومینیوم اراک باخت و تا قبل از برگزاری بازی های هفته نوزدهم سپیدپوشان قمی با ۱۰ امتیاز در رده هفدهم جدول هجده تیمی بازی ها قرار دارند.

صبا بدون سرمربی به مصاف نفت می رود

در فاصله یک روز تا برگزاری دیدار دشوار صبا برابر صدرنشین لیگ دسته اول هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نیست در بازی هفته گذشته نیز مسعود خسروی به عنوان مربی موقت روی نیمکت صبا نشسته بود.صبا در این فصل رکورد دار تعداد سرمربی در لیگ یک بوده.

تاریخچه دیدارها

 دو تیم نفت مسجدسلیمان و صبا پیش از این سه بار برابر یکدیگر قرار گرفته اند که حاصل این پیکارها دو برد برای نفت و یک برد برای صبای قم بوده.دو دیدار دو تیم در لیگ برتر فصل ۹۳-۹۴ برگزار شد که دیدار رفت با برتری صبا و دیدار برگشت با برتری یک بر صفر نفت به اتمام رسیده بود همچنین دیدار رفت فصل جاری نیز در قم با پیروزی یک بر صفر طلایی پوشان نفت مسجدسلیمان همراه شده بود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.