• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
0

دادستان مسجدسلیمان:
اکثر بازداشت‌شدگان تجمعات غیرقانونی اخیر مسجدسلیمان آزاد شدند

  • کد خبر : 32009
  • ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دادستان مسجدسلیمان از آزادی اکثر دستگیرشدگان تجمعات غیرقانونی اخیر در این شهرستان خبر داد. علی اسکندری، اظهار کرد: در تجمعات غیرقانونی اخیر حدود ۵۰ نفر بازداشت شدند که اکثر آن‌ها طی روزهای گذشته آزاد شدند. وی افزود: ۱۵ نفر از بازداشت‌شدگان همچنان در بازداشت به سر می‌برند و رسیدگی به پرونده‌های […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دادستان مسجدسلیمان از آزادی اکثر دستگیرشدگان تجمعات غیرقانونی اخیر در این شهرستان خبر داد. علی اسکندری، اظهار کرد: در تجمعات غیرقانونی اخیر حدود ۵۰ نفر بازداشت شدند که اکثر آن‌ها طی روزهای گذشته آزاد شدند.

وی افزود: ۱۵ نفر از بازداشت‌شدگان همچنان در بازداشت به سر می‌برند و رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها ادامه دارد. دادستان مسجدسلیمان عنوان کرد: برخی از افراد فریب‌خورده و یا هیجان‌زده که دستگیرشده بودند در همان روزهای اول آزاد شدند و ما به دنبال گردانندگان اصلی آشوب‌ها و تخریب‌کنندگان اموال عمومی هستیم.

وی به مصدومیت دو تن در جریان تجمعات غیرقانونی اخیر در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: برخلاف جوسازی‌های صورت گرفته‌شده این دو نفر زنده هستند و نیروی انتظامی در حال پیگیری برای شناسایی ضاربان این افراد هستند.

اسکندری بیان کرد: نشانه‌هایی از حضور افراد غیر مسجدسلیمانی در ساماندهی تجمعات غیرقانونی اخیر وجود دارد که در حال بررسی این موضوع هستیم. وی افزود: مردم باید هوشیار باشند و صف خود را از آشوبگران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی جدا کنند و اجازه بر هم زدن نظم عمومی را ندهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.