• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

هافبک نفت مسجدسلیمان:
تنها برای صعود تلاش می کنیم/می توانستیم ماشین سازی را شکست دهیم

  • کد خبر : 31997
  • ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پیمان میری، هافبک مهاجم نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط بازی با ماشین سازی گفت: شرایط ما و ماشین سازی، دو شرایط کاملا متفاوت بود زیرا آنها می خواستند با پیروزی در این دیدار خود را از انتهای جدول جدا کنند و ما هم می خواستیم با برد در این بازی فاصله […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- پیمان میری، هافبک مهاجم نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط بازی با ماشین سازی گفت: شرایط ما و ماشین سازی، دو شرایط کاملا متفاوت بود زیرا آنها می خواستند با پیروزی در این دیدار خود را از انتهای جدول جدا کنند و ما هم می خواستیم با برد در این بازی فاصله امتیازات مان با سایر مدعیان را بیشتر کنیم. در مجموع بازی خوبی بود که اگر در زدن ضربات آخر بدشانسی نمی آوردیم، پیروزی در این دیدار چندان دور از دسترس نبود ولی در مجموع فکر می کنم برای اولین بازی دور برگشت، آن هم در زمین حریف، تساوی چندان هم نتیجه بدی برای ما تلقی نمی شود و انشاله بازی های آینده را با حداکثر امتیاز به پایان می رسانیم.

میری در مورد شرایط نفت در دور برگشت دیدارهای لیگ آزادگان گفت: لیگ های فرسایشی مانند لیگ یک، همواره شرایط خاص خودش را دارد و اینطور نیست که بگویید چون در نیم فصل نخست موفق بوده ایم پس حتما در نیم فصل دوم هم موفق خواهیم بود. نگاه کل مجموعه نفت مسجدسلیمان از ابتدای فصل صعود به لیگ برتر بوده و هست، تنها در این میان باید بیشتر تلاش کنیم تا در نهایت به خواسته مان که همان صعود به لیگ برتر است دست یابیم و موجب خوشحالی هوادارانی که در سرما و گرما از ما حمایت می کنند، شویم.

پلی میکر نفت مسجدسلیمان با بیان این که، مدیران باشگاه تاکنون طبق قرارداد به بازیکنان پرداختی داشته اند، ادامه داد: حاج محمود امسال واقعا تیم خوبی جمع کرده که همه تنها برای یک قلب تپنده که همان نفت مسجدسلیمان است تلاش می کنیم و به نظر من در این راه مدیران باشگاه بیشترین نقش را برای موفقیت ایفا می کنند زیرا پشتیبانی از این تیم و تهیه امکانات کار آنهاست که شکر خدا تا کنون خیلی خوب و حرفه ای عمل کرده اند. میری در پایان گفت: امیدوارم از این هفته دوباره روی نوار پیروزی گام برداریم و در نهایت با هواداران خونگرم مان صعود به لیگ برتر را جشن بگیریم.

دی اسپورت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.