• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

نفت فاصله ۵ امتیازی با رقبایش را حفظ کرد/ نفت مسجدسلیمان ۰ ماشین سازی تبریز۰

  • کد خبر : 31952
  • ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- زردپوشان نفت مسجدسلیمان به صدرنشینی در لیگ دسته اول فوتبال ایران ادامه دادند.. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، در اولین هفته از نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ یک، تیم نفت مسجدسلیمان در استادیوم بنیان دیزل مقابل ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت و در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- زردپوشان نفت مسجدسلیمان به صدرنشینی در لیگ دسته اول فوتبال ایران ادامه دادند..
به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، در اولین هفته از نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ یک، تیم نفت مسجدسلیمان در استادیوم بنیان دیزل مقابل ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت و در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه مساوی بدون گل رضایت داد..
حمید حاج‌ملک با کمک عسگر محمدی و اسماعیل محمدی وظیفه قضاوت این بازی در هوای سرد تبریز را به عهده داشت.
محمود فکری در این مسابقه تیمش را با ترکیب متشکل از یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی، مجید ایوبی، سعید غلامعلی بیگی، میلاد خدایی‌اصل، حمید نعمتی، صادق صادقی بابااحمدی، اکبر آفاقی، حسین دوستدار، میلاد میداودی و پیمان میری به میدان فرستاد و در نیمه دوم تغییراتی هم انجام داد که تغییری در نتیجه بازی نداشت.
دیدار ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان به‌دلیل بدهی ۴۵۰ میلیون تومانی باشگاه ماشین‌سازی به سازمان لیگ و آماده نبودن کارت بازی چند بازیکن این تیم با نیم ساعت تأخیر آغاز شد و تیم میزبان در شرایطی مقابل نفت قرار گرفت که بازیکن ذخیره روی نیمکت نداشت و در جریان بازی هیچ تعویضی انجام نداد.ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان در طول ۹۰ دقیقه فرصت‌های برای زدن گل برتری داشتند که از این فرصت‌ها بهره‌ای نبردند و این مسابقه بدون گل خاتمه پیدا کرد. نفت مسجدسلیمان با این تساوی ۳۹ امتیازی شد و فاصله ۵ امتیازی با تیم دوم جدول را حفظ کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.