• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 11807اخبار امروز : 4
2

مشروح گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از حضور وزیر ورزش و جوانان به مسجدسلیمان:
با حضور سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دو پروژه ورزشی در شهرستان مسجدسلیمان افتتاح شد/ سالن رزمی مسجدسلیمان پس از ۱۳ سال به افتتاح رسید + تصاویر

  • کد خبر : 31901
  • ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

علی عسکر ظاهری: رای ۷۴ درصدی مردم مسجدسلیمان به دولت وظیفه شما را در قبال این مردم سنگین تر کرده است. افشین حیدری: مسجدسلیمان شهر هزار شهید و مهد استعداد است وزیر ورزش و جوانان: امیدوارم ورزش خوزستان را با تلاش و حمایت استاندار خوزستان، مجمع نمایندگان این استان و نماینده مردم مسجدسلیمان که دغدغه […]

علی عسکر ظاهری: رای ۷۴ درصدی مردم مسجدسلیمان به دولت وظیفه شما را در قبال این مردم سنگین تر کرده است.

افشین حیدری: مسجدسلیمان شهر هزار شهید و مهد استعداد است

وزیر ورزش و جوانان: امیدوارم ورزش خوزستان را با تلاش و حمایت استاندار خوزستان، مجمع نمایندگان این استان و نماینده مردم مسجدسلیمان که دغدغه دارد و به دنبال جذب امکانات است و همچنین تلاش مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان،  به روزهای خوش و طلایی اش برگردانیم که این مهم خیلی دور نیست.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- وزیر ورزش و جوانان مجموعه ورزشی شهید جهانگیر دانش شهرستان مسجدسلیمان را افتتاح کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، مسعود سلطانی فر که امروز (جمعه) به منظور افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه ورزشی و همچنین افتتاح چندین خانه جوان به خوزستان سفر کرده است، سالن رزمی شهید مدافع حرم علی حسینی کاهکش و سالن وزنه برداری شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی مسجدسلیمان را افتتاح کرد.

در این مراسم علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش و جوانان در سخنانی گفت:مردم مسجدسلیمان مردم با بصیرت و فهیمی هستند که وفاداری اشان به دولت را با رای ۷۴ درصدی نشان دادند و آن هم علیرغم همه مشکلاتی که در شهرستان دارند و همین باعث می شود که امروز وظیفه شما به عنوان عضو هیئت دولت بسیار سنگین تر باشد و انتظار داریم گره های کور جوانان این شهر را در بعد وظایفی که بر عهده دارید بازکنید…

همچنین افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در سخنانی اظهار کرد: مسجدسلیمان شهر هزار شهید است که قهرمانان بسیاری را تحویل جامعه داده و افتخارات فراوانی را برای این مرز و بوم کسب کرده است و لازم است که بگویم این همه افتخارات با کمترین امکانات به دست آمده است. وی با بیان این که مسجدسلیمان مهد استعداد است از دکتر سلطانی فر خواست با توجه به کمبود امکانات عنایت ویژه ای به این شهرستان داشته باشد…

در ادامه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز در سخنانی اظهارکرد: خدا را شکر می‌کنم که امروز این توفیق را پیدا کردیم که در استان خوزستان باشیم و بر اساس برنامه‌ای که در نظر گرفته شده است، در چند شهرستان حضور پیدا کنیم و یک سری پروژه‌ها را افتتاح کنیم. همچنین یک سری از پروژه‌ها آغاز به عملیات خواهند شد.

وی افزود: در این سفر، دیداری با مردم، ورزشکاران و همچنین خانواده معظم شهدا نیز خواهیم داشت. از نزدیک نیز در جریان بحث ورزش و جوانان استان خوزستان قرار گرفتیم.

وزیر ورزش افزد: خوشبختانه با رویکرد دولت که توزیع امکانات علاوه بر مراکز استان‌ها در سایر نقاط نیز است، تاکنون در شهرستان‌های رامهرمز و ایذه و همچنین مسجدسلیمان، پروژه‌هایی را آغاز کرده‌ایم. این پروژه‌ها بیانگر رویکرد عدالت‌محورانه دولت با تاکید رییس جمهور محترم مبنی بر این است که بتوانیم به مردم مناطق محروم و دورافتاده و کم‌برخوردار نیز امکانات بیشتری را ارائه بدهیم.

وی گفت: تلاش ما با توجه به رویکرد دولت و تاکید شخص آقای دکتر روحانی، این است که از منابع موجود بتوانیم حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم تا موجبات رضایت و رفاه مردم را فراهم کنیم. در این راستا تمامی تلاش بخش‌های مختلف در تمام عرصه‌ها به کار گرفته می‌شود تا پروژه‌های نیمه‌تمام زودتر به بهره‌برداری برسند و همچینن عقب‌افتادگی‌ها به ویژه در بخش اشتغال که یکی از مشکلات بزرگ کشور است، جبران شود و سرمایه‌گذاری‌های‌مان را گسترش دهیم و همچنین زمینه حضور بخش خصوصی را نیز فراهم کنیم تا ان‌شاءالله در سال‌های آینده شاهد رشد اقتصادی در کل کشور باشیم.

سلطانی فر عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که همواره از حمایت و پشتیبانی مردم و همچنین همراهی آن ها و انتقادها و ایده‌های شان در جهت پیشبرد اهداف‌مان استفاده کرده‌ایم و تلاش‌مان بر این است تا به عنوان نمایندگان شما مردم در دولت، با کمک و حمایت یکدیگر از توسعه فرایند کشور،  ان‌شاءالله در آینده ایرانی آباد و با عزت و همچنین آزاد و توسعه یافته را داشته باشیم تا نسل جوان ما بتواند در این شرایط زندگی مناسبی را داشته باشد و نیازهایشان برطرف شود و علاوه بر اشتغال بتوانیم در جهت پر کردن اوقات فراغت مردم با استفاده از ابزارهای مختلف به ویژه ابزار ورزش، قدم‌های اساسی‌تری برداریم.

وی خطاب به استاندار خوزستان و دیگر مسوولان و مردم حاضر در این آیین، اظهار کرد: همه می‌دانید امروز ورزش ارزان‌ترین و سالم‌ترین ابزار ما برای پر کردن اوقات فراغت جمع کثیری از مردم است. بارها گفته‌ام در پر کردن اوقات فراغت مردم و اشتغالی که می‌توانیم ایجاد کنیم، سالم‌ترین و کم‌هزینه‌ترین وجه، همین هزینه‌هایی است که برای برگزاری مسابقات به ویژه بخش لیگ برتری انجام می دهیم، چرا که ورزش ارزان‌ترین و موثرترین ابزار است و پوششی که ایجاد می‌کند یک پوشش گسترده است که به سلامت اوقات فراغت مردم را پر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶ باشگاهی در لیگ برتر هستند که در واقع اوقات فراغت مردم را پر می‌کنند. سه تیم از استان خوزستان، دو تیم از خراسان، تبریز، اصفهان و تهران و یک تیم از گیلان و همچنین دیگر شهرها در لیگ برتر داریم که هزینه‌شان کمتر از ۵۰۰ میلیارد تومان است و دولت هیچ چیز آن را پرداخت نمی‌کند و تمام اینها یا توسط بخش‌های خصوصی یا از طریق سامانه‌های هواداری از سوی مردم و یا همچنین از طریق کمک‌های شرکت‌های غیردولتی و شبه‌دولتی تأمین می‌شود ولی بخش بسیاری از اوقات فراغت مردم  توسط این ۱۶ باشگاه پر می‌شود، در حالیکه در سایر بخش‌ها هزینه‌های بیشتری می‌کنیم و امیدوارم در بخش ورزش بتوانیم سرمایه‌گذاری‌های‌مان را بیشتر کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما امروز یکی از عرصه هایی که به واسطه آن می‌توانیم اسم نظام و کشورمان را موفق کنیم و باعث به اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران شویم، ورزش و دیگری هنر است و خوشبختانه در سایه نظام جمهوری اسلامی و امور علمی و عرصه‌های علمی است که نام کشور مطرح می‌شود و به عنوان سرآمد کشورهای مختلف می‌توانیم عرض اندام کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های بیشتری در این مناطق باشیم. ورزش خوزستان در تاریخ ورزش کشور سابقه بسیار روشن و موثری داشته است. در گذشته نه چندان دور نیز در بسیاری از رشته‌های ورزشی، استخوان‌بندی اصلی تیم‌های ملی‌مان از ورزشکاران استان خوزستان بود و امیدوارم ورزش خوزستان با تلاشی که اکنون در حال انجام است و همچینن حمایت استاندار خوزستان و مجمع نمایندگان این استان، از جمله نماینده مردم مسجدسلیمان که دغدغه دارد و به دنبال جذب امکانات است و همچنین تلاش مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، بتوانیم دوباره ورزش خوزستان را به روزهای خوش و طلایی اش برگردانیم که این مهم خیلی دور نیست.

سلطانی فر عنوان کرد: همچنین این بحث هم مطرح شد که در نقطه‌ای از این شهرستان، یک سالن چند منظوره ورزشی سرپوشیده بسازیم و عملیات ساخت آن در سال آینده با کمک یکدیگر آغاز خواهد شد‌

وی خاطرنشان کرد: با توجه به روحیه تعاملی که بین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و همچنن مجموعه استانداری وجود دارد، باعث می‌شود دست و دل ما هم به کار برود، چرا که می‌بینیم خود اینها بخشی از نیازها را تامین می‌کنند و ما هم بخش دیگر را تامین خواهیم کرد. برای سالن رزمی مسجدسلیمان که پس از ۱۳ سال به افتتاح رسید، ۵۰۰ میلیون تومان و برای بازسازی خانه وزنه برداری این شهرستان ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

در این مراسم لوح های تقدیر از سوی وزیر ورزش به خانواده های شهدای مدافع حرم حسینی کاهکش ، شهید طهماسبی، مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ابوذر شجاعی مدیرر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، علی هزارسی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان اهدا شد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.