• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
3

دستگیری ۲ سارق به عنف در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 31829
  • ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷

‍باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۲ سارق بعنف تحت پوشش مسافر در این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وجود یکدستگاه خودروی مشکوک در یکی از مناطق این شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامی در صحنه حاضر شدندو شخصی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۲ سارق بعنف تحت پوشش مسافر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وجود یکدستگاه خودروی مشکوک در یکی از مناطق این شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامی در صحنه حاضر شدندو شخصی را که تعداد زیادی آثار ضرب وجرح با چاقو بر بدن وی مشهود بود رویت کردند که بلافاصله وی به بیمارستان منتقل نمودند.
وی افزود: فرد مصدوم اعلام کرد که ۲ سارق تحت پوشش مسافر سوار خودروی وی شده و پس از هدایت به مسیر خلوت بوسیله چاقو و قمه پس از درگیری و زخمی کردن ، اقدام به سرقت وجوه نقد و تلفن های همراهم شدند، با توجه به اهمیت موضوع با دستورات و هدایت عملیاتی، این امر به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با بررسی دقیق صحنه جرم و انجام اقدامات تخصصی ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی در دو عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مبلغ سیصد و ۶۹ هزار تومان وجه نقد و ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شده اند، تصریح کرد: پلیس مسجدسلیمان با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه قاطعانه و قانونی برخورد می کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.