• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی:
پروژه پتروپالایش باعث توسعه مسجدسلیمان می شود/ نقش علی عسگر ظاهری در اجرایی شدن این پروژه غیرقابل انکار است

  • کد خبر : 31537
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۵۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،از نقش مهم پروژه پتروپالایش بختیاری در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،از نقش مهم پروژه پتروپالایش بختیاری در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان گفت. فریدون حسنوند اظهار داشت:در سفر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،از نقش مهم پروژه پتروپالایش بختیاری در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،از نقش مهم پروژه پتروپالایش بختیاری در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان گفت.

فریدون حسنوند اظهار داشت:در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان خوزستان،پروژه بزرگ پترو پالایش بختیاری کلنگ زنی میشود و مطمئنا این پروژه نقش غیرقابل انکاری در توسعه مسجدسلیمان و استان خوزستان خواهد داشت.

حسنوند در ادامه افزود:در این پروژه بالغ بر شش هزار نفر به کار مشغول میشوند و بخش قابل توجهی از مشکل بیکاری مسجدسلیمان حل خواهد شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه به نقش نماینده مردم مسجدسلیمان در اخذ مجوز پتروپالایش بختیاری نیز اشاره کرد و گفت:پیگیری های بسیار زیاد،استفاده از ظرفیت کمیسیون انرژی و ارتباط مناسب با وزیر از سوی نماینده مردم مسجدسلیمان باعث شد تا وزارتخانه این امتیاز بزرگ را به مسجدسلیمان بدهد.

حسنوند در ادامه به مشکل تامین گاز این پروژه نیز اشاره کرد و گفت:پس از اخذ مجوز،وزارت نفت مدعی شد که گاز لازم برای تخصیص به این پروژه را ندارد و باید اعتراف کنم که اگر پیگیری ها و کارهای کارشناسی نماینده محترم مردم مسجدسلیمان و دوستان ایشان در شرکت نفت مسجدسلیمان نبود،این پروژه هیچگاه اجرایی نمی شد.

حسنوند در خاتمه خطاب به مردم مسجدسلیمان اظهار داشت:این پروژه بخش قابل توجهی از مشکلات مردم را در بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی مرتفع میکند و لازم است قدرشناسانه از زحمات مدیران تلاشگری چون علی عسگر ظاهری تجلیل بعمل آورید تا سایر مدیران را به خدمت صادقانه تشویق کنید.

مرجع/افق روز

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.