• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
کل اخبار 11804اخبار امروز : 1
1

پیام تبریک نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت قهرمانی نفت مسجدسلیمان در نیم فصل اول لیگ دسته یک کشور

  • کد خبر : 31532
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اول تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول کشور را تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی کسب مقام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اول تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول کشور را تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

کسب مقام قهرمانی در نیم فصل اول لیگ دسته یک کشور توسط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در کمال اقتدار حاصل شد را به هواداران شایسته و پرشور این تیم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی شک مسجدسلیمان به عنوان مهد فوتبال ایران دارای سرمایه های ارزشمندی است که شایستگی حضور در لیگ برتر کشور را دارد و این مهم می تواند باعث افزایش روحیه شادابی و امیدواری در میان جوانان این خطه گردد. بنده نیز به عنوان خادم مردم شریف این دیار ضمن تبریک این موفقیت به مدیران محترم آن باشگاه، سرمربی، بازیکنان و هواداران پرشور این تیم در سراسر ایران اسلامی آمادگی خود را جهت هرگونه حمایت اعلام و امیدوارم کسب این موفقیت تا پایان فصل نیز تداوم و شاهد صعود دوباره نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر باشیم.

علی عسگر ظاهری

نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل

در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.