• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

محسن رضايي در جمع اعضاي شوراي شهر مسجدسليمان: مهم این است که پس از انتخاب شهردار همه اعضای شورای شهر از وی حمایت کنند

  • کد خبر : 3137
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رضایی با ابراز خرسندی از انتخاب علیرضا ورناصری به عنوان شهردار مسجدسلیمان بیان کرد: ممکن است برخی به ورناصری رای نداده باشند که این رای دادن‌ها و رای ندادن‌ها یک امر طبیعی است. وی با بیان این که مهم این است که پس از انتخاب شهردار همه اعضای شورای شهر از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رضایی با ابراز خرسندی از انتخاب علیرضا ورناصری به عنوان شهردار مسجدسلیمان بیان کرد: ممکن است برخی به ورناصری رای نداده باشند که این رای دادن‌ها و رای ندادن‌ها یک امر طبیعی است. وی با بیان این که مهم این است که پس از انتخاب شهردار همه اعضای شورای شهر از وی حمایت کنند گفت: برخی مواقع این رای گیری‌ها باعث کدورت می‌شود که در شورای شهر مسجدسلیمان این طور نیست.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محسن رضایی صبح امروز سه شنبه 92/7/9در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان که در مهمان سرای اساتید دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد اظهار کرد: بزرگ‌ترین عبادت خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: این مردم در دوران دفاع مقدس همه هستی خود را گذاشتند تا از نظام اسلام دفاع کنند و  شما به چنین مردمی خدمت می‌کنید. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به اعضای شورای شهر مسجدسلیمان گفت: کاری که شما انجام می‌دهید بهترین خدمت است، خدمتی که انجام می‌شود ذخیره‌ای برای آخرت شما و فرزندانتان است.

رضایی با ابراز خرسندی از انتخاب علیرضا ورناصری به عنوان شهردار مسجدسلیمان بیان کرد: ممکن است برخی به ورناصری رای نداده باشند که این رای دادن‌ها و رای ندادن‌ها یک امر طبیعی است. وی با بیان اینکه مهم این است که پس از انتخاب شهردار همه اعضای شورای شهر از وی حمایت کنند گفت: برخی مواقع این رای گیری‌ها باعث کدورت می‌شود که در شورای شهر مسجدسلیمان این طور نیست.

این رزمنده مسجدسلیمانی تاکید کرد: شهردار مسجدسلیمان باید از ظرفیت شورا استفاده کند و از آن‌ها مشورت بگیرد و شورای شهر نیز شهردار را نماینده خودش بداند و او را کمک کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 7
  1. آقای رضایی این همه راه اومدی برای تحمیل شهردار به شورای شهر…

  2. احتياجي به تحميل كردن نبود آقاي منتقد شورا خودشون مي دونن چجوري گوو گري شون رو به همديگه ثابت كنند… يه چن تا اداره ديگه مونده اونا هم كه از طايفه خودشون شدن اونوقت ديگه همه مديران با هم هماهنگ مي شن و شهر رو آباد مي كنن!

  3. دوستان شهرداري كه هم طايفه با نماينده و اعضاي شورا باشه و همچنين حمايت حاج محسن رو هم داشته باشه بايد خيلي خوب كار كنه….انشا……….الله

  4. با این جمایت ها چیزی درست نمیشه آقای محسن خان . ایشون تخصص ندارن و نمیتونن شهردار خوبی باشن خودش هم که بخواد از پسش بر نمیاد باید اینو قبول کرد .فعلا که قوم گرایی در مسجدسلیمان بیداد میکنه

  5. كاشكي آقا محسن اینجوری خودش رو خرج نمیکرد.

  6. ای کاش آقا محسن اینجوری خودش رو خرج نمیکرد.

  7. درود بر رضایی قهرمان دوست داریم سردار تو امید مردم شهری 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.