• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
3

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان:
اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 31174
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری ۱۲ معتاد پرخطر و متجاهر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به تقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری ۱۲ معتاد پرخطر و متجاهر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به تقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر ، طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در سطح شهرستان مسجد سلیمان به اجرا در آمد.
وی اذعان کرد: در راستای این طرح ماموران پلیس با گشت زنی هدفمند و نامحسوس در معابر عمومی و تفرجگاه های سطح شهر ۱۲ معتاد پرخطر و متجاهر را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی ادامه داد: در این راستا دو قبضه اسلحه شکاری، ۴۸ عدد فشنگ، مقدار ۳۱ گرم انواع مواد مخدر و ۳۰ سانت شیشه کشف و همچنین ۶ سارق و ۲ متهم در خصوص کشفیات اسلحه غیر مجاز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.