• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

استقبال پرشور مردم مسجدسليمان از دكتر محسن رضايي

  • کد خبر : 3117
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱

من هم از جانب بختياري ها و به نمايندگي از شما شركت كردم و فكر مي كنم توانستم در مناظرات عزت و اقتدار بختياري ها را نشان بدهم و به ديگران نشان بدهم كه بختياري ها تنها مرد جنگ نيستند بلكه آنها مرد سياست، برنامه، اقتصاد و فكر نيز مي باشند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- […]

من هم از جانب بختياري ها و به نمايندگي از شما شركت كردم و فكر مي كنم توانستم در مناظرات عزت و اقتدار بختياري ها را نشان بدهم و به ديگران نشان بدهم كه بختياري ها تنها مرد جنگ نيستند بلكه آنها مرد سياست، برنامه، اقتصاد و فكر نيز مي باشند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام شامگاه دوشنبه در جمع مردم مسجدسليمان حاضر شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محمد رضا مكوندي رييس ستاد محسن رضايي در زمان انتخابات طي سخناني ضمن خير مقدم به دكتر محسن رضايي از حضور پر شور مردم و استقبال از فرزند بختياري تشكر نمود و گفت: مهر ماه براي مردم مسجدسليمان ياد آور چندين مناسبت و خاطره است1- اولين حمله موشكي در مهرماه سال 62 در مسجدسليمان كه منجر به شهادت 110 نفر از همشهريانمان شد2- يادآور شهادت اولين نوجوان شهيد بختياري شهيد بهنام محمدي كه در 29 مهرماه در جبهه خرمشهر به شهادت رسيد. 3- يادآور اولين بمباران هوايي مسجدسليمان در مهرماه سال 59 كه منجر به شهادت بيش از 30 نفر از شهروندان مان شد. مكوندي ادامه داد: در 24 خرداد حماسه سياسي كه تحقق يافت پايه و اساس آن به دست اقوام مختلف ايراني رقم خورد كه در اين ميان رأي قابل توجهي كه دكتر محسن رضايي كسب نمودند در واقع رأيي بود كه ايشان از قوم بزرگ لر به دست آوردند. وي ادامه داد:

پس از 70 سال كه از شهادت عليمردان خان گذشت مجدداً ايل بختياري به يك وحدت كامل رسيد و همه يك صدا محسن رضايي را فرياد زدند و حماسه اي جاودان را در كتاب بختياري به ثبت رساندند. در ادامه حسين مددي از فرهنگيان بازنشسته و يكي از هنرمندان مسجدسليماني به اجراي آهنگي از زنده ياد بهمن علاالدين پرداخت و البته قبل از آن خطاب به محسن رضايي گفت: مسجدسليمان با معضلات فراواني دست به گريبان است. شهر نفت يك آسفالت درست و حسابي ندارد كه با تشويق حاضران مواجه شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پس از آن محسن رضايي در ميان تشويق مردم پشت ميكروفن قرار گرفت: وي در ابتدا هفته دفاع مقدس را به مردم تبريك گفت و ادامه داد:

من براي قدرداني از شما همشهريان عزيزم به مسجدسليمان آمده ام. من هفته دفاع مقدس را به اين دليل براي سفر انتخاب كردم كه ديدم شما شيرمردان و شيرزنان بختياري همان طور كه در انتخابات رياست جمهوري حماسه آفريديد در دفاع مقدس هم حماسه آفريني كرده ايد.  پس اين بهترين موقعيت بود كه بيايم و صميمانه از مردم خوب شهرم و تمام طوايف مختلف كه يك دست و متحد در انتخابات به برادر كوچكشان راي دادند تشكر و قدرداني نمايم .

دكتر رضايي ادامه داد: اگر مي توانستم مي آمدم و تك تك خانه ها را  در مي زدم و از شما تشكر مي كردم. وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: انتخابات اخير به دنيا نشان داد كه دموكراسي در ايران زنده است.

پس از انتخابات سال 88 غربي ها دنبال اين بودند كه نشان دهند در ايران دموكراسي وجود ندارد. آن ها مي خواستند با اين بهانه به كشور حمله نظامي كنند. دولت هاي غربي مي خواستند بگويند ديگر كسي در ايران پاي صندوق هاي رأي نمي آيد و در انتخابات شركت نمي كند اما حماسه اي كه مردم آفريدند باعث شگفتي آنان شد. محسن رضايي همچنين از حضور مردم مسجدسليمان در انتخابات اخير سخن به ميان آورد و گفت: مردم مسجدسليمان با آرايي كه به صندوق ريختند نام خودشان را در كتاب حماسه سياسي كشور به ثبت رساندند كه در همين جا من از  جانب خودم و رهبر معظم انقلاب از شما تشكر مي كنم. رضايي گفت: مطمئن باشيد از اين به بعد ديگر مسجدسليمان يك شهر فراموش شده نخواهد بود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: در انتخابات هشت كانديدا وجود داشت كه هر كدام نماينده يك طايفه و قومي بودند.

من هم از جانب بختياري ها و به نمايندگي از شما شركت كردم و فكر مي كنم توانستم در مناظرات عزت و اقتدار بختياري ها را نشان بدهم و به ديگران نشان بدهم كه بختياري ها تنها مرد جنگ نيستند بلكه آنها مرد سياست، برنامه، اقتصاد و فكر نيز مي باشند. من مي ديدم در شبكه هاي اجتماعي هر جا نامي از من مي آوردند مي گفتند از مسجدسليمان يعني MIS ما يك بار ديگر بر سر زبان ها افتاد من اين را يك پيروزي مي دانم. من در اين انتخابات خواستم صداي مردم را به گوش همه برسانم. من افتخار مي كنم كه در شهرهاي لرنشين رأي اول را آوردم در خوزستان،چهارمحال و بختياري،كهگلويه و بوير احمر اول شدم.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محسن رضايي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: وظيفه من است كه صداي شما مردم را به مسئولين برسانم مطمئن باشيد كه كوتاهي نخواهم كرد. وي گفت: ما به رأي مردم احترام مي گذاريم اگر چه من رئيس جمهور نشدم اما به اين دولت كمك مي كنم. خوشبختانه در كشور هم فضاي بسيار خوبي ايجاد شده است. رضايي در بخش پاياني سخنان خود به پروژه‌های مسجد سلیمان اشاره کرد و گفت:  چند پروژه در این شهرستان در حال پیگیری است که برای به سرانجام رساندن آن ها همه تلاش خود را انجام خواهم داد.

وی با بیان این که پروژه آلومینیوم سازی در بانک مرکزی مانده است که اگر راه بیفتد تا پنج سال آینده 5 هزار کارگر جذب این پروژه خواهند شد افزود: کارخانه آلومینیوم سازی این شهرستان یکی از کارخانه‌های بزرگ کشور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد پتروشیمی مسجدسلیمان نیز عنوان کرد: قرار است این پروژه به زودی به مرحله اجرا برسد. آلومينيوم سازي و پتروشيمي دو پروژه اي هستند كه همه ي مسئولين تلاش مي كنند اين دو پروژه عظيم راه اندازي شوند كه با راه اندازي اين پروژه ها چندين هزار نفر از جوانان بيكار مسجدسليماني مشغول به كار خواهند شد  و من هم هر كمكي كه از  دستم بيايد كوتاهي نخواهم كرد من نه شما را فراموش كردم و نه فراموش خواهم كرد و افتخار مي كنم بتوانم قدم كوچكي براي شما بردارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 11
  1. ما انتظار داشتیم حاجی پای حرفهای مردم می نشست نه بعد از اتمام حرفاش بره این درست نبود

  2. درود بر حاج محسن رضايي افتخار ايل بختياري…….

  3. درود بر حاجي عزيز ما به وجود شما افتخار مي كنيم. خدا حفظت كند سردار

  4. اگه اطلاع رساني بهتري صورت مي گرفت وبرنامه ريزي بهتري انجام مي شد استقبال بهتر از اين مي شد. ممنون از از اطلاع رساني دقيقت آقاي مرادي.

  5. جمعیت زیادی آمده بود مردم نشان دادندبه سرداربختیاری افتخارمی کنند و سردارهم خودش را ازجنس همین مردم می داند

  6. درود بر همه آنهایی که مسجدسلیمانی بوده و هستند و خواهند ماند

    اگه راست میگه و جرئت هم داره که داره بیاد در سطح شهر بین مردم، نه اینکه هر وقت منافع باشه پیداشون بشن، شهردارش هم که تایید نشد
    درود بر همه مسجدسلیمانی ها

  7. آقای رضایی میبینم که از خواب زمستانی بیدار شده اید ودربازدیدهایتان قول های مساعدی میدهید و پیگیریهای نماینده وامام جمعه شهرمان را مصادره به مطلوب میکنید وگویا این آقایان دست روی دست گذاشته اند ومنتظر پیگیریهای جنابعالی هستند،آقای رضایی اگر برای تبلیغات آمده اید که خیلی زود آمده اید واگر برای تقدیر وتشکر آمده اید باید به عرضتان برسانم خیلی دیر آمده اید

  8. منتقد عزیز این جمله رو خیلی زیبا گفتی :

    آقای رضایی اگر برای تبلیغات آمده اید که خیلی زود آمده اید واگر برای تقدیر وتشکر آمده اید باید به عرضتان برسانم خیلی دیر آمده اید

  9. جناب آقای شهروند مسجدسلیمانی گرامی، با اندکی تامل در استقبال مسجدسلیمانیها در انتخابات ریاست جمهوری میتوانیم دریابیم که آقای رضایی هیچ نیازی به تبلیغات ندارد، ما مسجدسلیمانی ها گاهی دچار توهم میشویم و علاقه ی وافری به خود زنی داریم، حضور ایشان در مهر ماه امسال میتواند بدلیل هر کدام از این سه گزینه 1- هفته دفاع مقدس 2- سالگشت شهادت علیمردان خان بختیاری 3- قدردانی از حضور غیرتمندانه مسجدسلیمانی ها در انتخابات ریاست جمهوری، دکتر رضایی به مسجدسلیمان آمده باشد باید آنرا بفال نیک گرفت، بنابراین دوست عزیز بیاییم بجای تکذیب همدیگر کمی هم نیمه ی پر لیوان را ببینیم و به هم اندیشی و همگرایی سازنده بیندیشیم، رضایی هم مانند هر انسانی ممکن است دارای ضعفهایی باشد، نباید بر کوره ی ضعفها بدمیم، بهتر است نقاط قوت را هم ببینیم و آنها را تقویت کنیم و به سمت تقلیل فاصله ها پیش برویم، بجای شمشیر کشیدن بیاییم انتظارتمان را در فضایی دوستانه بیان کنیم، انتقاد کنیم، پیشنهاد بدهیم و امیدوار باشیم و مطمئن که در پرتو هم اندیشی و همگرایی و پیوستگی های قومی و فرهنگی، افق های روشنتری نمایان خواهد شد.

  10. آقای بختیاری همانطور که مستحضرید جنگ 25 سال است که تمام شده و سردار علیمردان خان هم سالهاست که به شهادت رسیده چرا توی این 25 سال به فکر نیفتاد که به این مناسبت ها به شهرستان بیاید اگر واقعا برای تبلیغات نیامده .

  11. آقای منتقد که البته معلوم است از نزدیکان کدامچهره سیاسی شهرهستی چرا از حضور اسطوره ایل بختیاری احساس نگرانی می کنید؟ تفکر تنگ نظرانه وحذفی شما و بزرگانتان شهررا با چالش های فراوانی روبه رو ساخته ودامنه تحملتان بشدت محدود است فکرنکنید مردم شریف مسجدسلیمان ادبیات زشت و بی ادبانه شما راکه دال برنگرانی از دست دادن موقعیت سیاسی اتان در آینده است را درنظر ندارند اگر واقعا دلتان برای این مردم می تپد باید بدنبال همدلی با بزرگان باشید نه بدنبال تخریبهای بچه گانه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.