• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
3

علی عسگر ظاهری:
برای اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان های مسجدسلیمان،لالی و هفتکل مبلغ ۲۸ میلیارد تومان تخصیص یافته است

  • کد خبر : 31052
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-،علی عسگر ظاهری،از اجرای پروژه بزرگ اصلاح و نوسازی شبکه لوله های آب در شهرستان های مسجدسلیمان،لالی و هفتکل خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به فرسودگی لوله های […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-،علی عسگر ظاهری،از اجرای پروژه بزرگ اصلاح و نوسازی شبکه لوله های آب در شهرستان های مسجدسلیمان،لالی و هفتکل خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به فرسودگی لوله های آب و فاضلاب شهری در شهرستان های مسجدسلیمان،لالی و هفتکل می طلبید که با برنامه ریزی و پیگیری اصولی بدنبال اصلاح این شبکه ها باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با بیان این که با توجه به بروز افکن چاه ها یا نشست معابر شهری بویژه در بافت فرسوده این سه شهرستان در اثر ترکیدگی لوله های فرسوده آب شرب،زمینه نارضایتی شهروندان فراهم آمده است، تصریح کرد:این موضوع زمینه نگرانی شهروندان و بالطبع ما را فراهم کرده بود،به همین منظور طی مکاتبات و پیگیری های صورت گرفته شده توانستیم مبلغ ۲۸ میلیارد تومان را برای اصلاح و نوسازی شبکه آب این سه شهر اختصاص دهیم و عملیات اجرایی این پروژه ها را آغاز کنیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان در ادامه افزود:طبق توافق صورت گرفته شده بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان برای اصلاح و نوسازی شبکه آب در شهرستان مسجدسلیمان در نظر گرفته شده است که این پروژه هم اکنون در حال انجام است و امیدوار هستیم با اتمام این پروژه دلنگرانی مردم عزیزمان در این بخش مرتفع گردد. عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد:طبق این توافق مبلغ پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای اصلاح و نوسازی شبکه فرسوده آب شهرستان لالی و مبلغ چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای شهرستان هفتکل تخصیص پیدا کرده است. ظاهری در پایان افزود:امیدواریم با همراهی مردم و مسئولین بتوانیم برای مشکلات متعدد مردم در این چهار شهرستان گام های اساسی برداریم و زمینه رضایت مردم نجیب و عزیزمان را فراهم آوریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.