• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل اخبار 11799اخبار امروز : 1
3

یکه تازی نفت ادامه دارد/ نفت مسجدسلیمان ۲ مس کرمان ۱

  • کد خبر : 31025
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته دوازدهم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی/چهارشنبه ۱۷ آبان ۹۶ – ساعت ۱۵:۱۵ نفت مسجدسلیمان ۲ – مس کرمان ۱ گل‌ها: پیمان میری(۱۳ و ۳۷) برای نفت – علی غلامرضاپور (۷- پنالتی) برای مس داور: شاهو اصلانی کمک داوران: محسن بابایی و حمیدرضا آذرنیا اخطار: علی گودرزی، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ یوسف خدامرادی: هفته دوازدهم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی/چهارشنبه ۱۷ آبان ۹۶ – ساعت ۱۵:۱۵
نفت مسجدسلیمان ۲ – مس کرمان ۱
گل‌ها: پیمان میری(۱۳ و ۳۷) برای نفت – علی غلامرضاپور (۷- پنالتی) برای مس
داور: شاهو اصلانی
کمک داوران: محسن بابایی و حمیدرضا آذرنیا
اخطار: علی گودرزی، حسین دوستدار، صادق صادقی، میلاد خدایی‌اصل (نفت)
تماشاگر: شش هزار نفر
نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، میلاد خدایی‌اصل، علی گودرزی، محمد خان‌احمدی، مجید ایوبی، سعید غلامعلی بیگی، صادق صادقی باباحمدی (۶۰- حمید نعمتی)، حسین دوستدار، اکبر آفاقی، میلاد میداودی (۷۹- محمد علی‌نژاد) و پیمان میری (۶۸- احمد داودی)
سرمربی: محمود فکری

مس کرمان: رضا حیدری، فرهاد سالاری، رامین سلیمان‌زاده، علیرضا علیزاده، محمدسلیمان علیزاده، میلاد محمدی (۸۴- محسن فیض)، کیانوش میرزایی، نعمت‌الله بخشی‌پور، مهدی تیکدری (۶۷- محمدعلی اکبرخواه)، علی غلامرضاپور و میلاد باقری
سرمربی: احمد نخعی

خلاصه بازی
تیم نفت مسجدسلیمان در آخرین بازی از هفته دوازدهم لیگ دسته اول با نتیجه ۲ بر یک مقابل مس کرمان پیروز شد.

نفت مسجدسلیمان برای افزایش فاصله امتیازاتش با تیم‌های تعقیب کننده و مس کرمان برای صعود به رده چهارم جدول به‌دنبال کسب پیروزی بودند و در ابتدا تیم میهمان بود که در هفتمین دقیقه دروازه نفت را از روی یک ضربه پنالتی گشود و یک بر صفر پیش افتاد.

این گل دوام چندانی نداشت و پیمان میری در دقیقه ۱۳ گل مس را پاسخ داد تا نتیجه برابر شود و پس از اینکه ضربه میلاد میداودی در دقیقه ۳۶ تبدیل به گل نشد، پیمان میری در دقیقه ۳۷ بار دیگر برای نفت گلزنی کرد و همین بازیکن در دقیقه ۴۲ فرصت زدن گل سوم را هم داشت، اما فرصت تک‌به‌تک را در حالت نامتعادل از دست داد.

در نیمه دوم، بازی بیشتر در میانه میدان پیگیری می‌شد، بازیکنان نفت با دوندگی در این منطقه از زمین سعی در جلوگیری از ایجاد ارتباط بین خط میانی و حمله‌ی مس کرمان داشتند تا از ایجاد موقعیت‌های گلزنی برای تیم مقابل جلوگیری کنند و هنگام تصاحب توپ نیز حملاتی را از جناحین تدارک می‌دیدند تا پیروزی در این بازی را با زدن گل سوم تضمین کنند. ضمن اینکه تعویض‌های اجباری صادق صادقی و پیمان میری که بهترین بازیکن میدان وزننده دوگل تیمش بود، در کاهش قوای تهاجمی نفت در نیمه دوم تأثیرگذار بود.

در این نیمه، ضربه راه دور میلاد محمدی بازیکن مس کرمان در دقیقه ۶۶ توسط مسعود پورمحمد دروازه‌بان نفت مهار شد و احمد داودی مهاجم تعویضی نفت در دقیقه ۸۵ نتوانست فرار خوب محمد علی‌نژاد دیگر بازیکن تعویضی این تیم را تکمیل کند تا این بازی با گل‌های نیمه نخست و با حساب ۲ بر یک به‌سود نفتی‌ها تمام شود.

نفت مسجدسلیمان با کسب پیروزی در این بازی ۲۹ امتیازی شد و با فاصله پنج امتیازی نسبت به برق جدید شیراز در صدر جدول باقی ماند.

شرح گل‌ها
۰-۱ (مس): یک ضربه پنالتی نصیب تیم مس کرمان شد و علی غلامرضاپور این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا مس کرمان از میزبان پیش بیفتد.

۱-۱ (نفت): شوت سنگین میلاد میداودی توسط رضا حیدری دروازه‌بان مس کرمان برگشت داده شد و توپ برگشتی را پیمان میری با ضربه‌ای محکم تبدیل به گل تساوی کرد.

۲-۱ (نفت): کرنر ارسالی میلاد خدایی‌اصل با دخالت پیمان میری و ضربه سر این بازیکن وارد دروازه مس کرمان شد تا این بار نفتی‌ها از تیم میهمان پیش بیفتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.