• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
0

جادری و ساعدی گزینه‌های جدی استانداری خوزستان

  • کد خبر : 3090
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۸:۴۲

یک منبع آگاه گزینه‌های ارائه شده نمایندگان به وزیر کشور را به ترتیب اولویت جاسم جادری، جاسم ساعدی، محمدرضا موالی‌زاده، عبدالحسین مقتدایی و شمسایی عنوان کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان یک منبع آگاه اظهار کرد: در حال حاضر گزینه‌های جدی بر روی میز وزیر کشور این پنج گزینه هستند که جاسم […]

یک منبع آگاه گزینه‌های ارائه شده نمایندگان به وزیر کشور را به ترتیب اولویت جاسم جادری، جاسم ساعدی، محمدرضا موالی‌زاده، عبدالحسین مقتدایی و شمسایی عنوان کرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان یک منبع آگاه اظهار کرد: در حال حاضر گزینه‌های جدی بر روی میز وزیر کشور این پنج گزینه هستند که جاسم جادری و ساعدی در راس قرار دارند.

این منبع خاطرنشان کرد: احتمال انتخاب جادری به عنوان استاندار بیشتر از دیگر گزینه‌ها است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جادری مسئول ستاد حسن روحانی در انتخابات بودند و ارتباط خوبی با مجموعه دولت دارند از حمایت خوبی از سوی شخص رئیس جمهور برخوردارند.

این منبع گفت: این افراد از سوی نمایندگان به وزیر کشور معرفی شدند و احتمال انتخاب یکی از این گزینه‌ها به عنوان استاندار توسط دولت قطعی است.

وی افزود: بعد از جاسم جادری، ساعدی نماینده سابق شوش و عضو هیئت رئیسه سابق مجلس از گزینه‌های جدی استانداری خوزستان است که با توجه به اولویت‌های اعلام شده توسط نمایندگان، جادری و ساعدی از شانس بالایی برای انتخاب به عنوان استاندار خوزستان برخوردار هستند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. جادری و دار و دسته اش یک ستاد انتخاباتی برای روحانی راه اندازی کردند و حالا مدعی استانداری شدنم اند!
    زد و بند و باندبازی توی روز روشن؟!

  2. این سه نفر از نمی توانند استاندار شوند چرا که در خون این افراد قومیت گرایی موج می زند استاندار باید کسی باشد که شهروند گرا باشد یعنی همه افراد را به یک چشم ببیند. ضمنا این افراد تجربه استاندار شدن را ندارند نماینده بوده اند کار اجرایی و برنامه ریزی اجرایی اصلا نکرده اند . نباید از چاله به چاه بیفتیم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.