• امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
کل اخبار 11797اخبار امروز : 4
1

موسوی: برابر نفت‌مسجدسلیمان پا پس نمی‌کشیم

  • کد خبر : 30805
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با اشاره به مصدومان بسیار تیمش برای تقابل با نفت‌ مسجدسلیمان در لیگ یک کشور، گفت: با داشته‌ها‌ی فعلی تمرین می‌کنیم و پا پس نخواهیم کشید. وی بیان کرد: با توجه به جایگاه فعلی دو تیم، هدف تنها رسیدن به پیروزی است، البته پیش‌بینی این‌‌که چه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با اشاره به مصدومان بسیار تیمش برای تقابل با نفت‌ مسجدسلیمان در لیگ یک کشور، گفت: با داشته‌ها‌ی فعلی تمرین می‌کنیم و پا پس نخواهیم کشید. وی بیان کرد: با توجه به جایگاه فعلی دو تیم، هدف تنها رسیدن به پیروزی است، البته پیش‌بینی این‌‌که چه تیمی به موفقیت خواهد رسید، سخت است ولی امیدوارم شاهد بازی زیبایی از سوی دو تیم خوزستانی باشیم و در نهایت نیز هر تیمی که مستحق پیروزی است به این مهم دست پیدا کند.

وی با بیان این‌که هنوز مطالبات بازیکنان تیم پرداخت نشده است، عنوان کرد: با توجه به این موضوع و همچنین مصدومیت‌هایی که داریم، کمی کار سخت شده است ولی با داشته‌های فعلی، با تمام وجود تمرین می‌کنیم تا برای رقابت با نفت‌مسجدسلیمان آماده شویم. سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در ارزیابی از تیم نفت‌مسجدسلیمان نیز گفت: نفت تیم خیلی خوبی است و اکنون در صدر جدول قرار دارد. این تیم شایسته و پرمهره است و ما کار سختی برابر آن داریم ولی با  پیروزی هفته گذشته برابر بادران تهران، شرایط روحی تیم بهتر شده است.

وی افزود: قطعا این بازی نیز برای نفت‌مسجدسلیمان سخت خواهد بود، چرا که قرار است مقابل تماشاگران خوب ما بازی کند. ما تنها سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم و امیدوارم هر دو نماینده خوزستان فارغ از هر نتیجه‌ای، شأن و شخصیت فوتبال خوزستان را به رخ فوتبال ایران بکشانند. موسوی تاکید کرد: به هر حال با توجه به وضعیتی که داریم، کارمان برابر تیم خوب و با کیفیت نفت‌مسجدسلیمان بسیار سخت است. به طور مثال ما برای این بازی مصطفی ماهی را که به تازگی به دوران اوج خود رسیده بود، متاسفانه به دلیل سه کارته بودن، در اختیار نداریم، ضمن این‌که پنج هفته است که دروازه‌بان اصلی‌مان را هم نداریم و تمام این مسائل باعث شده که شرایط سختی داشته باشیم ولی هرگز پا پس نخواهیم کشید. سیدکوروش موسوی در خصوص دیدار این هفته تیمش در داربی استان برابر نفت‌مسجدسلیمان، اظهار کرد: چند هفته‌ای است که مصدومیت گریبان‌گیر تیم ما شده است و برای بازی پیش‌رو نیز هشت بازیکن‌مان نمی‌رسد و وضعیت چهار نفر دیگر هم مشخص نیست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.