• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
2

زیبنده دیار یک هزار شهید مسجدسلیمان نیست که کوی و برزن آن منقش به تصاویر راست قامتانش نباشد

  • کد خبر : 30673
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ محمدرضایی میرقائد: سی ام مهرماه بهانه خوبی است تا در کنار احساسات غرور انگیز ملی مذهبی دفاع از اسلام و وطن و نکوداشت مجاهدت های زنان و مردان مسجدسلیمان در وسیع ترین حمله موشکی رژیم عراق و تقدیم صدها شهید در ساعاتی و به خاک و خون تپیده شدن این مردمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ محمدرضایی میرقائد: سی ام مهرماه بهانه خوبی است تا در کنار احساسات غرور انگیز ملی مذهبی دفاع از اسلام و وطن و نکوداشت مجاهدت های زنان و مردان مسجدسلیمان در وسیع ترین حمله موشکی رژیم عراق و تقدیم صدها شهید در ساعاتی و به خاک و خون تپیده شدن این مردمان که سند افتخار پاک بازی و دلدادگی به نظام امام و انقلاب و پایداری تا امروز در رکاب رهبری فرزانه است،را باید برای ترمیم و بهبود اوضاع به برخی ضعف های فرهنگی موجود اشاره کرد.
مسجدسلیمان که افتخار تقدیم بیش از یک هزار شهید و سرداران بزرگ و کوچک چون شهید بهنام محمدی، مسلم حاتمی، زمان محمودی، رضا شهنی فیض،موری بازفتی،تلغری .. و وجود بزرگ ترین فرمانده سپاه اسلام در دفاع مقدس سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی را در کارنامه خود دارد، زیبنده نیست که کوی و برزنش در طویل ترین شهر کشور خالی از تصاویر مبارک راست قامتان شهیدش باشد.
کنگره بزرگ شهدا و سرداران مسجدسلیمان در سال ۸۶ با شکوه خاصی برگزار گردید، در دوره ای که ار تباطات به طور گسترده افزایش یافته از بنیاد شهید شهرستان، سپاه پاسداران، شرکت نفت، دفتر امام جمعه و.. انتظار می رود که تصاویر، فیلم، و مجموعه محتویات برپایی آن کنگره عظیم را در دسترس عموم قرار داده تا بهره مندی های مستمر در نشر افکار عمومی میسر گردد. و مجموعه های فرهنگی شهرستان دست به اقداماتی نظیر برپای سوگ نامه ها، مستند های کوتاه، شب های خاطره،نمایشگاه های فیلم و عکس پیرامون وقایع سی ام مهرماه بزنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.