• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
1

به بهانه سالگشت سفر رهبرمعظم انقلاب به منطقه بختیاری (استان چهارمحال بختیاری)
مسئولان در رساندن صدای مردم مظلوم زاگرس به رهبری کوتاهی کرده اند

  • کد خبر : 30373
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ محمدرضایی میرقائد: یکی از محور های مهم ایجاد اشتغال و تحول در مسائل فرهنگی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفت استفاده از مزایاهای مفید اقتصادی اجتماعی است که در جریان سفرهای تاریخی مقام معظم رهبری به استان های مختلف به جریان افتاد و امتداد پیدا کرد تا به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ محمدرضایی میرقائد: یکی از محور های مهم ایجاد اشتغال و تحول در مسائل فرهنگی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور شکل گرفت استفاده از مزایاهای مفید اقتصادی اجتماعی است که در جریان سفرهای تاریخی مقام معظم رهبری به استان های مختلف به جریان افتاد و امتداد پیدا کرد تا به یک گفتمان تبدیل شد.
در برخی استان های همجوار که از مرزداران غیور ایران هستند سال روز سفر معظم له به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بزرگ و اجرای طرح های ورزشی و شاد برای زندگی خانواده هاتبدیل شده است.
تقارن روز روستا و عشایر و سال روز سفر حضرت آیت الله خامنه ای(حفظ الله)به چهار محال بختیاری در روز پانزدهم مهرماه و عنایات و آشنایی دیرینه رهبری با ایلات و عشایر بختیاری و جانفشانی مردمان پاک سرشت این دیار در راه ایران و اسلام فرصتی شد تا دست هم گرای به هم دهیم و از این مناسبت مهم بهره برداری درست در راه آبادانی دیار خویش داشته باشیم.
ِچه دلایلی باعث شده که توفیقات حضور دیروز معظم له در امر باز سازی مناطق توسعه نیافته چهار محال و یا مناطق جنگ زده خوزستان تا امروز محقق نشود؟
مسولان مربوطه در رساندن صدای مردم مظلوم زاگرس به رهبری کوتاهی کرده اند.؟
اجماعی بین نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی ،اعضای منتخب خبرگان این مناطق،استانداران وسایرین تا کنون شکل نگرفته؟
میتوان نتیجه گرفت با توجه طرح های متعدداجرایی بنیاد برکت در مناطق وسیع کشور، عوامل مهم محروم ماندن بخش بزرگی از مناطق زاگرس که ازطرح های سفر رهبری محروم گشته اند یا در ابهام مانده اند مانند طرح هزاران هکتار از زمینهای خوزستان را درعدم پیگیری مردمی، غفلت برخی مسولان و عدم استفاده از فرصت های به دست آمده دانست.
همه ی این عوامل مجموعه ای شده اند که اوضاع وخیمی از عقب ماندگی و چهره ای پژمرده از چهار محال بختیاری وخوزستان را با وجود منابع شگفت انگیز خدادادی و سرمایه فراوان نیروی انسانی به تصویر کشیده شود.
از همه ی نخبگان،مسولان این مناطق خواهانیم فرصت ها را تبدیل به عمل کنند و مناطقی که سهم بسزایی در در آمد کلان کشور دارند را برخوددار از امکانات اولیه کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.