• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
4

برآیند ۱۰۵ درصدی تولید در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 30291
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برآیند ۱۰۵ درصدی تولید نفت این شرکت در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۶ خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس قباد ناصری با اعلام این خبر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برآیند ۱۰۵ درصدی تولید نفت این شرکت در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۶ خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس قباد ناصری با اعلام این خبر افزود: با تلاش شبانه روزی، همت، پشتکار و جدیت همکاران بخش های مختلف عملیاتی، ستادی و پشتیبانی موفق شدیم ضمن دست یابی به تمامی تعهدات تولید نفت، درصد بیشتر نیز فعالیت نماییم.

وی که در نشست مشترک مدیران، روسا و کارشناسان فنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان سخن می گفت اظهار داشت: این موفقیت در حالی صورت می گیرد که شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان قدیمی ترین و وسیع ترین تولید کننده نفت و گاز خاورمیانه با چالش ها و موانع دشواری از جمله وجود دهها رودخانه و دریاچه مواجه است که موجب گشته عملیات تولید و انتقال با حساسیت ویژه و شرایط خاصی صورت پذیرد. وی در پایان سخنان خود از حمایت و پشتیبانی همه جانبه مدیرعامل و سایر مدیریت ها و معاونت های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در تأمین اعتبار و تصویب شرح نیازهای ارسال شده که موجب تثبیت و استمرار تولید در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان شده اند تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30291

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.