• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان
همایش احلی من العسل در مصلی امام خمینی مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 30145
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با پنجمین روز ماه محرم سوگواری” احلی من العسل” با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره اوقاف شهرستان مسجدسلیمان و با حضور پرشور دانش‌آموزان در مصلی امام خمینی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این همایش که با هدف آشنایی جوانان با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با پنجمین روز ماه محرم سوگواری” احلی من العسل” با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره اوقاف شهرستان مسجدسلیمان و با حضور پرشور دانش‌آموزان در مصلی امام خمینی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این همایش که با هدف آشنایی جوانان با واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) برگزار می‌شود شاهد حضور نوجوان دانش‌آموز از مدارس مختلف شهرستان بودیم که گرد هم آمده و در صفوف منظم، عشق و ارادت خود را به امام حسین علیه السلام و یاران مظلومش به نمایش گذاشتند. داودی رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: هر آزادیخواهی که ندای هل من ناصر امام حسین(ع) را شنیده باشد، متوجه می‌شود یکی از وظایف انسان ها  مقابله با ظلم و ستم است. وی تصریح کرد: امام حسین (ع) به ما درس آزادی و آزادگی داد و مرگ با شرف و عزت را به زندگی ننگینی که تحت حکومت حاکمان ستمگر زمان خویش ایحاد شده بود را ترجیح داد و به همراه یارانش به این میثاق عمل کردند.

حجت الاسلام یوسفی نیز در سخنانی گفت: امروز شما دانش آموزان در برنامه “احلی من العسل” حضرت قاسم (ع) شرکت کردید که در راه رضای خدا و نجات بشریت مرگ را شیرین تر از عسل توصیف می‌کند. وی ادامه داد: دانش آموزان ما با حضور در مراسم “احلی من العسل” عهد می بندند با تاسی از نهضت کربلا و به خصوص حضرت قاسم ابن الحسن (ع) راه شهدا را ادامه دهند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام.ای کاش آموزش و پرورش به فکر سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان میبود.که هر کسی خودمختار سرویس نده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.