• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 1
0

آیین افتتاح بخش رادیولوژی بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 30093
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور قباد ناصری مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره به همراه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان آیین افتتاح بخش رادیولوژی بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با حضور قباد ناصری مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره به همراه رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان آیین افتتاح بخش رادیولوژی بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در سخنانی با تقدیر از زحمات و خدمات دست اندرکاران بخش بهداشت و درمان صنعت نفت و تلاش هایی که در جهت انگیزش بخشی به کارکنان این صنعت صورت می دهند گفت: افزایش سطح کیفی خدمات که با بهبود فیزیکی ساختمان های موجود و بکارگیری دستگاه های جدید صورت گرفته موید اهتمام مجموعه بهداشت و درمان در جهت رضایت مندی است .

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : بدور از انصاف است اگر نگوییم توفیقات حاصل شده مرهون و مدیون توجه ویژه جناب مهندس ناصری و مجموعه ی خدوم این شرکت به بخش بهداشت و درمان است.  دکتر منصور فولادی افزود : دستگاه رادیولوژی که یکی از نیازهای اساسی این بیمارستان بوده با عنایت ویژه مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خریداری و با همکاری مجموعه مدیریت خدمات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در مدت زمان ۱۴ روز نصب و آماده بهره برداری گردیده است.

وی افزود:این دستگاه در مقایسه با دستگاه های رادیولوژی از تکنولوژی و دقت بالاتری برخوردار است و با توجه به افزایش کیفیت تصاویر که قابلیت ارسال از طریق سیستم پکس را هم دارا می باشد امکان تشخیص دقیق تر و صحیح تری را به پزشک می بخشد .

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.