• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

سرمربی نفت مسجدسلیمان:
اگر می خواهید با ما مبارزه کنید، مردانه این کار را انجام بدهید/ برای حفظ صدرنشینی باید با موانع زیادی بجنگیم

  • کد خبر : 30083
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: دو تیم آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان از هفته پنجم رقابت های لیگ آزادگان به تساوی یک بر یک رسیدند اما بعد از این بازی تصاویری عجیب و شگفت انگیز از رختکن تیم نفت مسجد سلیمان منتشر شد. سرنگ های خالی به نشانه مصرف مواد نیروزا در جای جای رختکن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: دو تیم آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان از هفته پنجم رقابت های لیگ آزادگان به تساوی یک بر یک رسیدند اما بعد از این بازی تصاویری عجیب و شگفت انگیز از رختکن تیم نفت مسجد سلیمان منتشر شد. سرنگ های خالی به نشانه مصرف مواد نیروزا در جای جای رختکن این تیم در فیلم منتشره به چشم می خورد و این موضوع واکنش های زیادی را به همراه داشت.

محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در این باره گفت:« خوب است بالاخره ما هم خبرساز شدیم. درباره تصاویری که منتشر شد باید بگویم همه دیدند که وضعیت چقدر خنده دار بود. جالب است که بعد از هر بازی رختکن پر از بطری های خالی آب و جعبه خالی شیرینی و … همه در رختکن و در همه جا ریخته می شود؛ اما در این فیلم رختکن تمیز تمیز است و چهارتا سرنگ روی زمین افتاده است.»

فکری در ادامه گفت:« نمی دانم چه فکری کرده اند؟ کسی که دوپینگ می کند اینقدر ناشیانه دست به این کار می زند؟! خیلی باید ناشی باشید که قبل از بازی دوپینگ کنید و سرنگ های تزریق را تا بعد از بازی در رختکن جا بگذارید. من مطمئن هستم که باشگاه نفت مسجد سلیمان از باشگاه آلومینیوم و شخص مدیرعامل این باشگاه که پرونده های باز زیادی دارد به خاطر تهمت بزرگی که به ما زدند حتما شکایت می کند.»

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان همچنین افزود:« هیچ آدم عاقلی نیست که آمپول نیروزا بزند و آن وقت سرنگش را بیندازد وسط رختکن. آن هم در حالی که رختکن خالی شده ، همه بازیکنان و عوامل و تدارکات ما هم رفته اند چنین فیلمی گرفته می شود! به نظرم هدفی جز تخریب تیم ما نمی تواند وجود داشته باشد. »

او با انتقاد از کسانی که این فیلم را بدون سند انتشار داده اند گفت:« من انتقادی هم به شما و همکاران رسانه ای تان دارم. آن ها فیلم گرفتند شما چرا بدون سند و مدرک آن را به نام رختکن تیم ما منتشر کردید؟! اصلا از کجا معلوم که این رختکن تیم ما است و رختکن تیم حریف نیست.»

کاپیتان سابق استقلال همچنین اضافه کرد:« این که به این شکل ناشیانه می خواهند ما را وارد حاشیه کنند، خیلی جالب است. مثل این که کسی بخواهد دزدی کند آن وقت در روز روشن و مقابل چشم همه از دیوار بالا برود! من فکر می کنم مدیرعامل آلومینیوم قصد داشته خودش را مطرح کند اما برخلاف تصورش منفور می شود.»

فکری درباره دلایل این کار گفت:« به هر حال مدیرعامل آلومینیوم فکر کرده است اینگونه می تواند تیمش را نجات بدهد. البته ما صدرجدول هستیم. تیمی که انتهای جدول است را کسی با آن کاری ندارد. من می گویم اگر می خواهید با ما مبارزه و مقابله کنید، لااقل مردانه این کار را انجام بدهید.»

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد:« من هر روز به بازیکنانم می گویم که برای حفظ صدرنشینی و قهرمانی باید با موانع زیادی بجنگند. ما در لیگ یک با مشکلات داوری هم مواجه هستیم. در بازی که با فجرسپاسی داشتیم یاد بازی ایران و بحرین بیست سال قبل افتادم. بازیکنان حریف وقت بازی را به هرطریقی می کشتند و اما داور هیچ کاری نکرد.»

فکری در ادامه گفت:« به هر حال ما باید حواسمان جمع باشد. بازیکنان ما از نظر فنی توانایی بسیار بالایی دارند، اکثر آن ها توانایی بازی در چند پست را دارند اما نگرانی من همین حواشی است و البته بزرگترین نگرانی ام بحث داوری ها است. ما سه هفته اول خیلی از داوری اذیت شدیم.»

او در آخر با اشاره مجدد به فیلم منتشره از رختکن گفت:« هرکسی که امروز تماس گرفت، از این فیلم خنده اش گرفت. جالب است که آقای محمودزاده از مسئولان فدراسیون در برنامه تلویزیونی روی خط آمد و خیلی محکم جوابشان را داد و من از ایشان تشکر می کنم. با این حال ما حتما به خاطر این اتفاق شکایت خواهیم کرد تا حق مردم مسجدسلیمان تضییع نشود.»

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.