• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
3

در گفتگو با ییس اداره اوقاف مسجدسلیمان:
مراسم همایش مهر تحصیلی در مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 29982
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم همایش مهر تحصیلی با حضور مسئولان، دانش آموزان، اولیاء و مربیان در شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر افزود: این سطح که از طرح سازمانی سازمان اوقاف و امور خیریه می باشد در قالب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم همایش مهر تحصیلی با حضور مسئولان، دانش آموزان، اولیاء و مربیان در شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر افزود: این سطح که از طرح سازمانی سازمان اوقاف و امور خیریه می باشد در قالب نیات واقفین و خیرین نیک اندیشی است که همیشه مسائل و مشکلات مردم را فراتر از دیگر افراد جامعه می بینند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه افزودند: این همایش برای سومین سال متوالی است که در سطح شهرستان برگزار می شود با همراهی و حمایت خیرین نیکوکار و نیک اندیش منطقه و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان، بسیج دانش آموزی، ستاد اقامه نماز شهرستان و همچنین انجمن یاوران وقف شهرستان دارا القرآن امام علی (ع) صورت گرفته است. وی ادامه داد: با فرا رسیدن ماه مهر تحصیلی و آغاز فصل علم آموزی در سطح کشور،متاسفانه بیشتر دانش آموزان ما نیازمند تامین وسایل و نوشت افزار اولیه و معمولی خود هستند که این برنامه مهر تحصیلی تا حدودی این نیازها را جبران می نماید. رشیدی گفت: در سطح شهرستان متاسفانه موقوفه ای با این نیت ایجاد نشده است و می طلبد که خیرین نیکوکاری که در میان قوم بختیاری کم نیستند، قومی که در دینداری و دین مداری همیشه پیشتاز صحنه ها بوده و همیشه در خط ولایت قرار داشته و دارند یا به صورت انفرادی و یا وقف های مشارکتی به کمک نیازمندان شهرستان شتافته تا با انجام این مهم چشمه همیشه جوشان و جاری را برای خود و آخرت خود رقم بزنند.

در ادامه این همایش عیدی وندی معاونت پرورشی اداره آموزش پرورش شهرستان مسجدسلیمان ضمن تقدیر از دست اندرکاران این برنامه افزودند: دانش آموزان حاضر در این برنامه توجه داشته باشند همه مسئولان کنونی کشور یک روز در پشت همین میز و نیمکت مدارس مشغول علم آموزی بوده و با تحصیل علم و دانش است که انسان می تواند به مدارج بالا ی مدیریتی برسد.

ایشان دانش آموزان را به دقت و توجه در درس و مدرسه فرا خواندند و افزودند: احترام به پدر و مادر که توصیه همه پیامبران الهی و قرآن کریم است را فراموش نکنند و این مهم را که فرموده خدواند بزرگ است سرلوحه کار خود قرار دهند. در پایان همایش پک بسته حمایتی نوشت افزاری که شامل کیف،دفتر، مداد، خودکار و جامدادی و…. بود و با حمایت خیرین شهرستان مسجدسلیمان و پیگیری شبانه روزی معاونت محترم فرهنگی اجتماعی و قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان تدارک دیده شده بود به عنوان هدیه مهر تحصیلی تقدیم دانش آموزان حاضر در همایش گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.