• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی:
تحقیقات برای پیدا کردن کارگر چینی همچنان ادامه داد/مناقصه جاده اهواز-مسجد سلیمان روی میز مدیر کل راه و شهرسازی

  • کد خبر : 29922
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که به منظور پیدا کردن این کارگرهمه امکانات شهرستان و استان به کار گرفته شده گفت: ۲بالگرد و بیش از ۲۸۰ نفر از افراد نیروی انتظامی، سپاه، هلال احمر و نیروی های مردمی شعاع مورد نظر نیروی انتظامی را بررسی کردند، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که به منظور پیدا کردن این کارگرهمه امکانات شهرستان و استان به کار گرفته شده گفت: ۲بالگرد و بیش از ۲۸۰ نفر از افراد نیروی انتظامی، سپاه، هلال احمر و نیروی های مردمی شعاع مورد نظر نیروی انتظامی را بررسی کردند، اما متاسفانه به نتیجه ای نرسیدند، و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

علی عسگر ظاهری در خصوص مفقود شدن کارگر چینی در منطقه تلبزان مسجد سلیمان اظهار کرد: هفته گذشته  در محددوه کمپ مستقر در منطقه کلکزار مسجدسلیمان یکی از کارگران چینی پس از بازگشت از محل کارش به دلایلی مانند فراموشی یا هر دلیل دیگری راه را فراموش یا مسیر را گم می کند.
وی با بیان این که  به منظور پیدا کردن این کارگر همه امکانات شهرستان و استان  به کار گرفته شده توضیح داد: ۲بالگرد و بیش از ۲۸۰ نفر از افراد نیروی انتظامی، سپاه،  هلال احمر و نیروی های مردمی شعاع مورد نظر نیروی انتظامی را بررسی کردند، اما متاسفانه به نتیجه‌ای نرسیدند، و تحقیقات همچنان ادامه دارد.
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: روز گذشته با حضور نماینده شرکت سی اف سینگ در خاورمیانه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان جلسه ای گرفته شد، که بر اساس آن مقررشد، شعاع بیشتری مورد بررسی و کاوش قرار بگیرد.
ظاهری ابراز امید واری کرد: اثری از این کارگر چینی پیدا شود، وبتوانیم وی را به صورت زنده به خانواده خود برگردانیم.
وی تشریح کرد: منطقه ای که احتمال می رود، کارگر چینی در آن مفقود شده است، پر از چاله و چوله و تپه های گچی دارد، که یکی از احتمالات این است، کارگر چینی در آن چاله و چوله ها گرفتار شده باشد.
ظاهری گفت: با توجه به اینکه هیچ گونه شناخت قبلی از وضعیت روانی یا سلامتی این کارگر نداریم، به طور جدی برای پیدا کردن وی تلاش می کنیم، چرا که احتمال می دهیم به دلیل عدم شناخت منطقه راه را گم کرده است.
وی در خصوص جاده کمربندی مسجد سلیمان توضیح داد: جاده کمربندی مسجد سلیمان با اعتبار ۵۰میلیارد ریال شروع به کار کرده، وتا کنون پیشرفت خوبی داشته است.
وی افزود: از جاده اهواز-مسجد سلیمان راه میان بر آن  مد نظر است،  که با احداث آن  ۴۰ کیلومتر فاصله را  کوتاه تر می کند.
ظاهری گفت: فاز اول این جاده  ۲۲کیلومتر از مسجد سلیمان تا کوررایی است، که کار های مربوط به احداث  آن انجام شده، و مناقصه آن روی میز مدیر کل راه شهر سازی است، اما چون وی بازنشسته شده، منتظر معرفی مدیر جدید هستیم.
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در پیان متذکر شد: احداث این جاده یک راه استانداری را برای مردم ایجاد کرده و بستری بسیار خوبی برای رفت  آمد به وجود می‌آورد

فارس

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.