• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
کل اخبار 11808اخبار امروز : 0
1

معاون آموزش دانشگاه آزاد مسجدسلیمان:
۹۰درصد معلمان مسجدسلیمان و شهرهای همجوار، تحصیل کرده واحد دانشگاهی مسجدسلیمان هستند / حق بزرگی بر گردن بخش سلامت خوزستان داریم

  • کد خبر : 29908
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد مسجدسلیمان در نشست اهالی رسانه با هیئت رییسه این دانشگاه گفت: «دانشگاه در تقسیم بندی ساده سه کارکرد دارد که عبارتند از: توسعه علم از طریق پژوهش، توزیع علم از طریق آموزش و به کار بستن علم از طریق خدمات اجتماعی. دکتر محمد حسین محبی‌نورالدین‌وند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد مسجدسلیمان در نشست اهالی رسانه با هیئت رییسه این دانشگاه گفت: «دانشگاه در تقسیم بندی ساده سه کارکرد دارد که عبارتند از: توسعه علم از طریق پژوهش، توزیع علم از طریق آموزش و به کار بستن علم از طریق خدمات اجتماعی.

دکتر محمد حسین محبی‌نورالدین‌وند ادامه داد: «نسل اول دانشگاه‌ها، آموزشی بودند. نسل دوم، پژوهشی. نسل سوم، کارآفرین. نسل چهارم هم دانشگاه‌های کارآمد و مؤثر را شامل می‌شود. ما باید در شرایط کنونی جامعه تلاش کنیم که دانشگاهی داشته باشیم که برای جامعه اثربخش و برای بالابردن رفاه، آرامش و آسایش جامعه مفید باشد.»

وی تصریح کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد کاملا مردمی است و هزینه آن از مردم تأمین می‌شود. از ابتدای راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان سعی بر این بوده که دانشگاهی باشد اثربخش که خوشبختانه امروزه این موضوع به خوبی مشاهده می‌شود. به‌طوری که مثلاً در حوزه سلامت با دارا بودن رشته‌های پرستاری و مامایی با قدمتی زیاد حق بزرگی بر گردن بخش سلامت خوزستان داریم چون حدود ۹۰ درصد پرستاران و ماما‌های مسجدسلیمان و شهرهای همجوار از فارغ‌التحصیلان این واحد دانشگاهی هستند.»

محبی افزود: «۹۰درصد معلمان مسجدسلیمان و شهرهای همجوار، تحصیل کرده واحد دانشگاهی مسجدسلیمان هستند در بسیاری از رشته‌های دیگر هم این موضوع دیده می‌شود به همین خاطر است که مدعی هستیم واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، دینِ خود را به شهر ادا کرده است. بنابراین امروز که با مشکلاتی مواجه شده نیاز از از کمک دیگران بهره‌مند شود تا این مشکلات برطرف شود.»

وی تأکید کرد: «ما با این نگاه که بتوانیم در خدمت شهر باشیم و در توسعه همه جانبه آن نقش‌آفرینی کنیم و بتوانیم برای رفاه مردم گامی برداریم، برنامه ریزی می‌کنیم و امیدواریم برای رسیدن به این هدف سازمان‌ها و ادارات با دانشگاه تعامل داشته باشند.» محبی با بر شمردن برخی از اطلاعات و آمار حوزه آموزش واحد مسجدسلیمان تصریح کرد:«تمام تلاش ما بالا بردن کیفیت کاری در این واحد دانشگاهی است.»وی درباره برنامه‌های کاری حوزه آموزش در آینده گفت: «توسعه رشته‌های مهارتی و تحصیلات تکمیلی و علوم پزشکی و همچنین کاهش وابستگی به درآمد شهریه با دنبال کردن سیاست‌های چون برگزاری آموزش‌های کاربردی برای ادارات و سازمان‌ها از جمله برخی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده ما است که به طور جد پیگیری خواهد شد.»

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر دکتر محبی فرزند شایسته و متعهد شهرمان که انصافا در زمان معاونت ایشان شاهد تغییرات اصولی و سازنده در دانشگاه هستیم بطوریکه با  جذب رشته های تخصصی و مورد نیاز شهر کمک شایانی در پرورش استعدادهای جوانان مسجدسلیمانی و شهرهای اطراف داشته که این مهم انشاالله باعث پیشرفت جوانانمان در همه عرصه های علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی شده  و خواهد شد
    خدا قوت و به امید موفقیت های بیشتر شما و دیگر مدیران بومی شهرمان در سطوح بالاترمدیریتی 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.