• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

فرماندار مسجدسليمان: تا اين لحظه گزارشي از تلفات جاني و مالي به ما نرسيد ه است

  • کد خبر : 2973
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲

در روز سه شنبه مورخ 92/7/2زمين لرزه اي به قدرت 4درجه در مقياس ريشتر شهرستان مسجدسليمان را لرزاند باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالله ايزدپناه فرماندار مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اظهارر داشت: در ساعت 19:20دقيقه شب زمين لرزه اي با قدرت د4درجه در مقياس ريشترشهرستان مسجدسليمان را لرزاند. كانون اين […]

در روز سه شنبه مورخ 92/7/2زمين لرزه اي به قدرت 4درجه در مقياس ريشتر شهرستان مسجدسليمان را لرزاند

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالله ايزدپناه فرماندار مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اظهارر داشت: در ساعت 19:20دقيقه شب زمين لرزه اي با قدرت د4درجه در مقياس ريشترشهرستان مسجدسليمان را لرزاند. كانون اين زمين لرزه  د ر 25كيلومتري شهرستان مسجدسليمان به سمت ايذه گزارش شده است. به گفته ايزدپناه  خوشبختانه تا كنون از اين زمين لرزه تلفات جاني و مالي به ما گزارش نشده است.

ايزدپناه افزود: تمام دستگاههاي عضو ستاد حوادث  را همچنين ستاد ما در فرمانداري و نيروي انتظامي، بسيجو و سپاه  را به خاطر احتمال وقوع دوباره زمين لرزه  به حالت آماده باش در آورده ايم. همچنين بخشداري با روستاها و بخش هاي مختلف شهرستان در ارتباط مي باشد و خبرها را  لحظه به لحظه به ما گزارش مي دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب فرماندار می بایست نبود امکانات بیمارستانی و پزشکی در شهرستان را به اطلاع مسئولان استان و کشور برسانید.
    در صورت وقوع زلزله شدید و خدایی نکرده خسارات جانی در ابعاد گسترده در این شهر زلزله خیز بیمارستان مجهزی وجود ندارد .. و آنوقت است که تعداد تلفات بالا بخاطر نبود بیمارستان و پزشک متخصص در شهر و نداشتن خانه های ایمن مردم باعث بازتاب گسترده در کشور و دنیا خواهد شد
    و براحتی باعث لطمه به نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا خواهد شد،
    پس فرماندار و مسئولین شهر وظیفه خود را انجام دهند که این وظیفه در اولین گام، “گزارش کامل و مکتوب وضعیت اسفناک حال حاضر شهر” است به مسئولان استان و کشور.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.