• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
3

نماینده مسجدسليمان: احمدی ن‍‍ژاد ميراث دار بيكاری 43 درصدی مسجدسليمان

  • کد خبر : 2966
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴

میراث مانده ازدولت دهم در شهرستان های مسجد سلیمان ،لالی ،اندیکا و هفتکل بر اساس آمار مرکز آمار ایران 43.6 درصد بیکاری در این چهار شهرستان بوده که نبود حمایت در آینده ای نزدیک بحران های جدی را بوجود می آورد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسليمان خطاب به رئیس جمهور گفت: اکنون که […]

میراث مانده ازدولت دهم در شهرستان های مسجد سلیمان ،لالی ،اندیکا و هفتکل بر اساس آمار مرکز آمار ایران 43.6 درصد بیکاری در این چهار شهرستان بوده که نبود حمایت در آینده ای نزدیک بحران های جدی را بوجود می آورد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نماینده مردم مسجدسليمان خطاب به رئیس جمهور گفت: اکنون که 25 سال از جنگ تحمیلی گذشته، استان خوزستان همچنان در انتظار تکمیل و توسعه زیر ساخت های از بین رفته است و چشم به برنامه های دولت یازدهم برای حل مشکلات اساسی دارد.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از شوشان، عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، 43 درصد بیکاری را میراث دولت دهم برای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا خواند.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم در برنامه بودجه 93 این موارد لحاظ شده و ردیف بازسازی و توسعه استان خوزستان که در لایحه بودجه 92 توسط دولت دهم حذف گردیده احیاشود .

این نماینده مجلس تصریح کرد: میراث مانده ازدولت دهم در شهرستان های مسجد سلیمان ،لالی ،اندیکا و هفتکل بر اساس آمار مرکز آمار ایران 43.6 درصد بیکاری در این چهار شهرستان بوده که نبود حمایت در آینده ای نزدیک بحران های جدی را بوجود می آورد.

دکتراسماعیل جلیلی افزود: پروژه هایی که در حوزه ایجاد اشتغال برای پتروشیمی مسجد سلیمان ،کارخانه آلومینیوم، بیمارستان ها و توسعه اراضی کشاورزی بوده همه نیمه تمام رها گردیده که نیازبه توجه جدی دولت دارند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: انتظارمی رود رویکرد وزارتخانه متبوع وی برای حل بحران برق و آب کشاورزی مثبت باشد.اکنون که فعالان اقتصادی رویکرد خوبی به دولت یازدهم دارند حمایت از تولید رادربرنامه خود داشته باشید. در سال 92 عدم تحقق درامدهای دولت قطعی است، امیدواریم دولت برای کاهش کسری خود اولویت خود را درکاهش درآمدهای کارمندان دولت قرار ندهد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.