• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
1

خارج از محدوده/ هیچ کافر کوهی اسیر بلاتکلیفی نشه

  • کد خبر : 2952
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۷:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ پژمان كيماسي: هیچ چیز بدتر از بلاتکلیفی نیست. مادر بزرگم یک مثالی همیشه می زد و می گفت: هیچ کافر کوهی اسیر بلاتکلیفی نشه. این جمله اش همیشه برام یک سوال بود که چرا کافر کوه؟ حالا می فهمم که منظورش این بود که بلاتکلیفی اینقدر آدم را اذیت می کنه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ پژمان كيماسي: هیچ چیز بدتر از بلاتکلیفی نیست. مادر بزرگم یک مثالی همیشه می زد و می گفت: هیچ کافر کوهی اسیر بلاتکلیفی نشه.

این جمله اش همیشه برام یک سوال بود که چرا کافر کوه؟ حالا می فهمم که منظورش این بود که بلاتکلیفی اینقدر آدم را اذیت می کنه که حتا حاضر نیستی یک کافر هم دچارش بشه.

حالا سؤال من از شهرداری محترم این است که منطقه شیخ مندنی جز شهر محسوب میشه یا نه؟

اگر می شه که چرا خدمات شهری بهش تعلق نمی گیره؟

اگر هم نمی شه پس چرا این منطقه تو شهر واقع شده؟

بهتر نیست بجای این که منطقه را هر وقت که به نفع ما بود خارج از محدوده شهری بکنیم و هر وقت نه وارد محدوده، به فکر خدمات مناسب به ساکنین این محله باشیم. گاهی این مرزهای محدوده وار بدجور آدم را بلاتکلیف می کنن.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آقا دلتون خوشه ! يه شماره اعلام كردن ( 137 ) برا انتقاد و پيشنهاد از طرف مردم به شهرداري طرفي كه نشسته اونجا حتي بلد نيست درست جواب تلفن رو بده و حداقل يه سلام مودبانه بكنه . حرفا رو كي ميشنوه . يه گوش در يه گوش دروازه . بگو مرد حسابي يه كم برا شهرت ارزش قايل بشو . خودت و خانوادت هم جز همين شهرين خير سرتون . البته شهر كه چه عرض كنم ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    بوي گاو و گوسفند . فاضلاب كه نميزاره كه بگيم شهر .والا به روستا هم نميخوره . مونديم گيج كه به مسجدسليمان چي بگيم ؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.