• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

دكتر شهرام ابراهيمي در مراسم تقدير از اهالي رسانه مسجدسليمان:
خبرنگاران چشمان بیدار جامعه و ترسیم کننده شادی ها و دردهای مردم هستند/ ام آر آی تا دو ماه آینده افتتاح می شود/ موافقت اصولی دستگاه سی تی اسکن با تلاش نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی کسب شده است + تصاویر

  • کد خبر : 29350
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت روز خبرنگار جلسه تقدیر از اهالی رسانه شهرستان مسجدسلیمان در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و با حضور دکتر شهرام ابراهیمی رییس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه دکتر ابراهیمی در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت روز خبرنگار جلسه تقدیر از اهالی رسانه شهرستان مسجدسلیمان در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و با حضور دکتر شهرام ابراهیمی رییس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه دکتر ابراهیمی در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چشمان بیدار جامعه و ترسیم کننده شادی ها و دردهای مردم هستند و می توانند مشاوران خوبی برای مدیران در حوزه های مختلف باشند. رییس شبکه بهداشت و درمان ادامه داد: باید این واقعیت را پذیرفت که هر جا اهالی رسانه به موضوعی ورود کردند مشکلات سریع تر و بهتر مرتفع شده است چرا که آن ها انتظارات مردم خیلی بهتر از مسئولین می دانند خصوصاً در شهرستانی که انتظارات مردم به دلیل سابقه تاریخی شهرستان بیش از شهرهای دیگر است.

دکتر ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با دستگاه ام آر آی و سی تی اسکن گفت: خداوند را شاکر هستیم که یکی از نیازهای اساسی شهرستان که وجود دستگاه ام آر آی بوده است برطرف گردید و در حال حاضر ساختمان این دستگاه در حال آماده سازی نهایی ست و انشالله تا دو ماه آینده ام آر آی مسجدسلیمان افتتاح خواهد شد. همچنین با تلاش های نماینده محترم ایشان موافقت اصولی دستگاه سی تی اسکن را نیز که از نیازهای اساسی شهرستان است دریافت نمودند که این می تواند  بخش عظیمی از مشکلات درمانی شهرستان را برطرف سازد.

دکتر ابراهیمی ادامه داد: هدف ما رسیدن به یک تیم پزشکی قوی ست و هدف نهایی کاهش و حذف اعزام بیماران به شهرستان های دیگر است که البته این کار میسر نمی گردد مگر با تامین پزشکان متخصص و حل مشکلات تجهیزاتی که بحمدالله داریم به آن سمت پیش می رویم.

وی در ارتباط با طرح تحول نظام سلامت گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یک انقلاب عظیم در حوزه بهداشت و درمان در تاریخ کشور ایجاد و خدمات ارزنده ای به مردم ارائه کرده است.

وی افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت همه اقشار کم درآمد جامعه تحت پوشش خدمات درمانی قرار گرفتند و اکنون هیچ فردی مجبور به تحمل درد و رنج ناشی از بیماری و مشکلات مالی پرداخت هزینه درمانی نیست و مردم از این نظر آسوده خاطر هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: نظارت بر مطب ها و مراکز درمانی خصوصی بر عهده شبکه بهداشت و درمان است. انکار نمی کنیم مشکلاتی وجود دارد خصوصاً در بخش دندانسازان که بعضی از آنان به دادگاه معرفی و احکامی نیز صادر شده است.

وی کمبود متخصصان در رشته های زنان و زایمان، سونوگرافی، ارتوپد، آی سی یو نوزاد را از عمده ترین مشکلات حال حاضر در شهرستان عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با تلاش هایی که در حال انجام است این مشکل نیز مرتفع شود…

دکتر ابراهیمی در پایان ضمن تقدیر از همکاری های خوب حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان ابراز امیدواری کردی شاهد حل مشکلات درمانی بیش از گذشته باشیم. در پایان این مراسم از اهالی رسانه با لوح سپاس و هدایی تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.