• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
3

دكتر اسماعيل جليلي: نظر نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار تاثیرگذار است

  • کد خبر : 2918
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۵

رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان خوزستان گفت: با توجه به اهمیت کار، نظر نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار 100 درصد تاثیرگذار است. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسماعیل جلیلی اظهار کرد: امیدواریم مدیریت استان فردی توانمند بوده و رویکرد توسعه‌ای داشته باشد و در سطح ملی و استان شناخته شده باشد. به گزارش سايت خبري باشگاه […]

رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان خوزستان گفت: با توجه به اهمیت کار، نظر نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار 100 درصد تاثیرگذار است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اسماعیل جلیلی اظهار کرد: امیدواریم مدیریت استان فردی توانمند بوده و رویکرد توسعه‌ای داشته باشد و در سطح ملی و استان شناخته شده باشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با بیان اینکه شرط اول ما برای سمت استانداری خوزستان بومی بودن فرد است، افزود: البته اگر گزینه‌ای توانمند و ملی در سطح وزیر باشد و او را به کار بگیریم بسیار خوب است.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان خوزستانبا بیان اینکه نشست نمایندگان استان با وزیر کشور در خصوص انتخاب استاندار امشب برگزار می‌شود، گفت: در این نشست در خصوص مسائل استان و شاخص‌های استاندار بحث و گفت‌و‌گو خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای انتخاب استاندار خوزستان وزارت کشور چندین گزینه به ما اعلام خواهد کرد و ما نظر خود را در خصوص این گزینه‌ها اعلام می‌کنیم. جلیلی با اشاره به اینکه نظر نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار 100 درصد تاثیرگذار است، افزود: ما گزینه‌ای به وزارت معرفی نمی‌کنیم بلکه پیشنهاد خود را در خصوص گزینه‌های مدنظر بیان می‌کنیم.

*همه استانداران تا نیمه اول مهر انتخاب می‌شوند

وی گفت: پیشنهادات برای سمت استانداری خوزستان بسیار است اما مهم‌ترین گزینه‌ها از بین مدیران گذشته استان، نمایندگان ادوار گذشته و حال است.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس استان خوزستان در خصوص عملکرد حجازی گفت: سیدجعفر حجازی با توجه به توان و ظرفیتی که دارد یک سرمایه برای استان محسوب می‌شود اما وی عنوان کرده است که قصد ماندن در سمت استانداری را ندارد.

وی ادامه داد: حجازی نشان داده است تا روزی که در جایگاه استاندار است مسئولیت‌پذیر بوده و مانع از ایجاد خلا در استان می‌شود. جلیلی عنوان کرد: تا نیمه اول مهرماه همه استانداران کشور برگزیده می‌شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.