• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
1

برگزيدگان كشوري جشنواره کتابخوانی رضوی معرفي شدند
یک مسجدسلیمانی و یک هفتکلی در میان برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی

  • کد خبر : 29063
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش‌های کودک و نوجوان، بزرگسال و همچنین بخش‌های خانوادگی، کتابخوان مجازی، کتابداران و فارسی‌زبانان خارج از کشور معرفی و تقدیر شدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، ۱۰ مردادماه در تالار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش‌های کودک و نوجوان، بزرگسال و همچنین بخش‌های خانوادگی، کتابخوان مجازی، کتابداران و فارسی‌زبانان خارج از کشور معرفی و تقدیر شدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، ۱۰ مردادماه در تالار همایش‌های کوثر تهران برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ۸۰ برگزیده بخش‌های کودک و نوجوان، بزرگسال و همچنین بخش‌های خانوادگی، کتابخوان مجازی، کتابداران و فارسی‌زبانان خارج از کشور تقدیر شدند. از میان این برگزیدگان، در بخش پویش کتابخوان مجازی آتنا جعفری‌شهنی از مسجدسلیمان و در بخش کتابداران نیز، فرزانه کریمی از هفتکل در میان نفرات برگزیده معرفی شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.