• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک نماینده مردم مسجدسلیمان به مناسبت قهرمانی رحمان اورامه در مسابقات وزنه برداری آسیا

  • کد خبر : 28995
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در پیامی افتخار آفرینی رحمان اورامه‌ ملی پوش وزنه برداری کشورمان را تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمانم تن پیام به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم افتخار آفرینی و درخشش پولادمردان تیم های ملی جوانان و نوجوانان وزنه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در پیامی افتخار آفرینی رحمان اورامه‌ ملی پوش وزنه برداری کشورمان را تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمانم تن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

افتخار آفرینی و درخشش پولادمردان تیم های ملی جوانان و نوجوانان وزنه برداری کشورمان و قهرمانی در مسابقات آسیایی نپال،نشان از غیرت،شجاعت و سختکوشی جوانان لایق کشورمان بوده است که همواره با همت و اراده پولادین خود در تمامی عرصه های ورزشی پرچم میهن عزیزمان را به احتزاز‌ درآورده اند و این بار با استعانت از لطف و مدد‌ خداوند باریتعالی از آزمونی دیگر سربلند بیرون آمده اند و مایه فخر و مباهات هم میهنان عزیز گشته اند.
اینجانب ضمن عرض تبریک و خسته نباشید به مسئولان،مربیان،دست اندرکاران و وزنه برداران جوان تیم ملی به ویژه پولادمرد‌ مسجدسلیمانی‌،مرد طلایی آسیا *رحمان اورامه‌* که توانست با تلاش و سختکوشی باری دیگر نام مسجدسلیمان را طنین انداز کند صمیمانه قدردانی می نمایم.
امیدوارم در سایه توجهات الهی و اراده‌ استوار جوانان غیرتمند کشور شاهد درخشش و افتخار آفرینی مجدد در رویدادهای ورزشی آتی باشیم.

علی عسگر ظاهری نماینده مردم شریف مسجدسلیمان، اندیکا،لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.