• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

انجمن بانوان فعال حوزه دین سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان برگزار كرد
جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه(س) و بزرگداشت روز دختر در مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 28941
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جشن بزرگ و باشکوه میلاد کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر توسط انجمن بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور گسترده دختران و بانوان در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی تربیتی کانون شهید رجایی مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جشن بزرگ و باشکوه میلاد کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر توسط انجمن بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور گسترده دختران و بانوان در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی تربیتی کانون شهید رجایی مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این مراسم حجت الاسلام علی قندعلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر و تشکر از مجموعه ی مردم نهاد انجمن بانوان فعال و فرهیخته، الگوپذیری دختران جامعه از زنان بزرگ جهان اسلام همچون حضرت معصومه(س) را نعمتی بزرگ برشمرد و خاطر نشان کرد: این الگو های بزرگ و با ایمان نعمتی عظیم برای دختران ما هستند که امروزه بسیاری از جوامع از این نعمات محرومند و به علت همین محرومیت، شخصیت زنان و دختران آن گونه که باید باشد مورد توجه قرار نمی گیرد.

وی خاطر نشان کرد: حیا و عفت موضوعاتی نهادینه شده در ذات انسان هستند که به واسطه آن ها به تکامل و ترقی دست می یابند. وی افزود: دختر مومن و مسلمان ایرانی با تاسی به بزرگ بانوان جهات اسلام در همه صحنه های علمی و اخلاقی، فرهنگی و ورزشی حضور مستمر دارند. انقلاب شکوهمند اسلامی به برکت خون شهدا، فرصت حضور دختران در این صحنه های بزرگ را تسهیل نموده و سم پاشی های معاندین مبنی بر محرومیت دختران از فضاهای اجتماعی را از بین برده است.

قندعلی خاطرنشن کرد: بی شک شیاطین با تشکیل سرویس های مختلف ضد فرهنگی و در قالب ناتوی فرهنگی برای گمراه نمودن افراد از مسیر صحیح از هیچ کوششی فروگزاری نکرده و تمام تلاش و ابزار خود را برای رویارویی با دین و انسانیت به کار می برند که در این میان دختران و بانوان بیش از اقشار دیگر در کانون توجه این سرویس ها قرار می گیرند.

وی جشن های این چنینی و تشکیلات مردمی از جمله تشکل مردم نهاد انجمن بانوان فعال و فرهیخته مسجدسلیمان را نمونه ی یک انجمن موفق و مبارک دانست که با بکارگیری ظرفیت های مختلف ادارات در صدد خنثی سازی فعالیت های ضد فرهنگی و از سوی دیگر ایجاد زمینه حضور موثر دختران در مجموعه ها و تشکلات فرهنگی و دینی را مهیا می کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: در ایام تبلیغی فرصت حضور بانوان مبلغه در منازل و مجالس دینی خانگی را فراهم کنیم تا بخش های بیشتری از جامعه با مباحث دینی آشنا شوند و در حقیقت اهمیت این گونه تشکل ها در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی بیش از پیش بر همگان آشکار می شود و این نکته را به ما نشان می دهد که چنین تشکلاتی تا چه مقدار می توانند آرامش و بهداشت روانی را بر یک جامعه حکم فرما کنند تا سایر زمینه های تحصیلی و شغلی این قشر از جامعه نیز فراهم گردد. گفتنی است این برنامه با محوریت انجمن بانوان فعال و فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان،کانون بانوان گوهر امامت،بسیج جامعه زنان و آموزش و پرورش برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.