• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
3

نماینده مسجدسلیمان در جمع همکاران سابق خود؟! +تصاویر

  • کد خبر : 28880
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری به مناسبت هفته بهزیستی میهمان همکاران سابق خود در اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان بود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ظاهری ضمن تبربک هفته بهزیستی به پرسنل این اداره، حس حضور در جمع کارکنان اداره بهزیستی را مشابه حس حضور در جمع خانواده خود عنوان کرد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی عسگر ظاهری به مناسبت هفته بهزیستی میهمان همکاران سابق خود در اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان بود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ظاهری ضمن تبربک هفته بهزیستی به پرسنل این اداره، حس حضور در جمع کارکنان اداره بهزیستی را مشابه حس حضور در جمع خانواده خود عنوان کرد و از یک عمر فعالیت خود در اداره بهزیستی (بعد از انتقال از جهاد) و توفیق خدمت به محرومان به عنوان متضمن برخورداری از دعای دل های پاک جامعه هدف سازمان یاد کرد و آن را برای خود سرمایه ای معنوی و افتخار خواند. نماینده مردم شریف مسجدسلیمان در مجلس خطاب به کارشناسان حاضر در جلسه اظهار نمود: قدر فرصت کار در بهزیستی را بدانید، چرا که تجربه من می گوبد این خدمت از الطاف خفیه الهی است و سبب ساز خیر در دنیا و آخرت تان می گردد. وی ادامه داد: شما باید دنبال کارهای بزرگ در زندگی شغلی خود باشید تا اثری ماندگار و نامی نیک از خود بر جا بگذارید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس برخی موازی کاری ها در حوزه های نونهالان و کودک در مقاطع پیش از دبستان را قابل طرح و رسیدگی در جلسات مشترک با حضور فرماندار، ادارات و نهادهای مرتبط و یا در سطح مدیران استانی و استاندار جهت ممانعت از موازی کاری و فعالیت های خارج از قانون بیان کرد و از پبگیری های خود در مجلس در خصوص رفع کمبودها و نیازمندی های حوزه انتخابیه خود در کنار حضور در کمیسیون ها و کمیته های عالی کشوری خبر داد و به کارشناسان بهزیستی اطمینان داد در یک سال گذشته تمامی تلاش خود را جهت نیل به آرزوهاو برنامه هایی که برای شهر داشته به کار برده است.

نادر بابااحمدی ریاست اداره بهزیستی مسجدسلیمان نیز در سخنانی ضمن خوش آمدگویی، هفته بهزیستی را به نماینده مسجدسلیمان به عنوان پیشکسوت عرصه مددکاری تبریک گفت و گزارش مبسوطی از فعالیت های اداره بهزیستی را به سمع و نظر ایشان رساند.

بابااحمدی همچنین از اجرای دو طرح مهم کودکان کار و کودکان بازمانده از تحصیل توسط اداره بهزیستی با مشارکت بخش خصوصی در مسجدسلیمان سخن گفت و اداره بهزیستی را دارای بالاتربن درصد نیروی تخصصی با مدرک عالی مرتبط در سطح شهرستان عنوان کرد و جایگاه خوب این اداره در سطح استان را مرهون زحمات و تلاش نیروهای پر تلاش و بی ادعای بهزیستی عنوان کرد.

رییس اداره بهزیستی در ادامه اظهار داشت از بدو شروع به کار دفتر نماینده محترم در شهرستان مسجدسلیمان، تعدادی از پرسنل این اداره بدون هبچ چشمداشتی در دفتر حاضر و پاسخگوی خیل مراجعین بوده اند.

دبیر و متولی کمیته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مناسب سازی معابر و اماکن شهرستان ضمن بیان کمبودهای موجود به فعالیت های پیشگیرانه، سازنده و خوب اداره بهزیستی در این زمینه اشاره و خواستار تعامل بیشتر و هرچه بهتر ادارات با معاونت های امور اجتماعی، دفتر آسیب دیدگان اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری شدند.

بابااحمدی با اشاره به تعبیر زیبا و رسای مقام معظم رهبری دال بر ” سخت و طاقت فرسا بودن کار در بهزیستی ” اشتغال در این سازمان را علیرغم تمامی کمبودها افتخاری بزرگ برای خود و همکاران ذکر کرده و از نماینده مسجدسلیمان درخواست کرد کمافی السابق از این اداره حمایت کند…

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.