• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
0

نتایج هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در شهرستان مسجدسلیمان اعلام شد

  • کد خبر : 28861
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با سراسر کشور هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در شهرستان مسجدسلیمان، اندیکا و لالی برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در گروه پزشکی: آقایان دکتر غلامرضا خواجه پور، دکتر عباس دهقان، دکتر مصطفی علوی، خانم دکتر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با سراسر کشور هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در شهرستان مسجدسلیمان، اندیکا و لالی برگزار گردید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در گروه پزشکی:

آقایان دکتر غلامرضا خواجه پور، دکتر عباس دهقان، دکتر مصطفی علوی، خانم دکتر رخشید پیر بویری، دکتر ساسان رجبی و دکتر شاپور صالح ابراهیمی به عنوان اعضای اصلی و خانم دکتر فرحناز عزیز دوست و دکتر داریوش جلیلی به عنوان اعضای علی البدل حائز شرایط شدند.

در گروه ماماهای پروانه دار خانم برتا برون

در گروه دندانپزشکان دکتر ابراهیم علاسوندیان

در گروه داروسازان دکتر امید امیری

در گروه کارشناسان پروانه دار پیام احمدی

در گروه آزمایشگاه دکتر رضا غروی حائز اکثریت آرا شدند

در حاشیه

با توجه به این که فرایند برگزاری الکترونیک انتخابات به دلیل نقص فنی لغو گردید انتخابات با تدبیر اعضا هیات اجرایی شهرستان بدون کوچک ترین مشکلی به صورت دستی برگزار گردید.

این دوره علی رغم گرمای هوا با شور و شوق بیشتری نسبت به دوره های قبل انتخابات صنفی برگزار گردید و خوشبختانه در صحت و سلامت کلیه فرایند انتخابات و رای گیری و با حضور ناظرین در شعب ثابت ( ستاد شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان و سیار (در حوزه اندیکا و لالی ) برگزار گردید. روابط عمومی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه افرادی که دربرگزاری این دوره تلاش های شبانه روزی به خرج دادند آرزوی پیشرفت و ارتقا خدمات جامعه پزشکی به همشهریان مان را دارد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.