• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
کل اخبار 11781اخبار امروز : 0
2

سرپرست نفت مسجدسلیمان:
تا چند ساعت دیگر تکلیف قرارداد میداودی مشخص می‌شود/ امیدواریم با حضور میلاد نتایج خوبی را کسب کنیم

  • کد خبر : 28586
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تا ۲-۳ ساعت دیگر تکلیف قرارداد میداودی مشخص می‌شود، خیلی امیدوار هستیم با حضور وی نتایج خوبی را کسب کنیم. داریوش حسن‌پور سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد حضور میلاد میداودی در این تیم اظهار داشت: صحبت‌های ابتدایی انجام شده و با توجه به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تا ۲-۳ ساعت دیگر تکلیف قرارداد میداودی مشخص می‌شود، خیلی امیدوار هستیم با حضور وی نتایج خوبی را کسب کنیم.

داریوش حسن‌پور سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد حضور میلاد میداودی در این تیم اظهار داشت: صحبت‌های ابتدایی انجام شده و با توجه به اینکه میلاد میداوودی بزرگ شده مسجدسلیمان و علاقمند بازی در این تیم هست امیدوار هستیم تا ظهر قرارداد امضاء شود.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به این که میلاد یک فصل زیاد بازی نکرده امیدوار هستیم با حضورش دوباره میلاد به دوران اوج خود بازگردد و به تیم ما کمک کند و نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: ما تا ۲۲-۲۳ تیرماه در مجموعه انقلاب اردو زده‌ایم و به دنبال این هستیم تا در بعضی پست‌ها که کمبود بازیکن داریم، بازیکنان مد نظر خود را جذب کنیم.

حسن‌پور در پایان اظهار داشت: ما تا الان بازیکن هایی همچون عباس عسگری از سیاه‌جامگان، محمد علی‌نژاد از نساجی مازندران، رنجبر از سیاه‌جامگان، عباس یحیی‌بیگی از فولاد یزد را جذب کرده‌ایم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.