• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 1
0

رييس سازمان تبليغات اسلامي در نشست با اصحاب رسانه:
خبرنگاران منتقدان اصلاح گرا هستند/ رسانه ها در مسجدسلیمان جایگاه خود را پیدا کرده اند / با توجه به گسترش فضای مجازی و پیشرفت تکنولوژی همه ی نهادهای فرهنگی بیش از گذشته نگاه شان به رسانه معطوف خواهد شد + تصاویر

  • کد خبر : 28283
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت یکم تیرماه روز تبلیغ و اطلاع رسانی و تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی جمعی از اهالی رسانه و مدیران مسئول سایت های خبری این شهرستان در نشستی صمیمی با ریسس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام علی قندعلی ضمن تبریک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- به مناسبت یکم تیرماه روز تبلیغ و اطلاع رسانی و تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی جمعی از اهالی رسانه و مدیران مسئول سایت های خبری این شهرستان در نشستی صمیمی با ریسس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام علی قندعلی ضمن تبریک این روز گفت: مسأله رسانه و اطلاع رسانی یک امر مهمی است که می شود گفت در حال حاضر در رأس همه امور قرار گرفته است. وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ ه.ش به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد. این نهاد با هدف اعتلای فرهنگ ناب و پر بار اسلامی و تبلور حیات معنوی و تبیین و ترویج شاخص های اعتقادی فعال گردید.

قندعلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رسانه در مسجدسلیمان جایگاه خود را پیدا کرده است و بنده شخصاً خبرنگاران را به عنوان یکی از ارکان اصلی هر جامعه می دانم و قطعاً با توجه به گسترش فضای مجازی و پیشرفت تکنولوژی همه ی نهادهای فرهنگی بیش از گذشته نگاه شان به رسانه معطوف خواهد شد. رییس اداره تبلیغات اسلامی ادامه داد: همه ی ما از مشکلات اهالی رسانه مطلعیم و می دانیم با چه فضای بیم و امیدی دست و پنجه نرم می کنند قطعاً خبرنگاران و مبلغین دینی جز کسانی هستند که از هیچ کس  جز خداوند هراسی نخواهند داشت. وی با بیان این که خبرنگاران منتقدان اصلاح گرا هستند ادامه داد: هر که می خواهد برای دین و اصلاح جامعه تبلیغ کند احتیاج به ابزار دارد و یکی از این ابزارها شجاعت است.

وی ادامه داد: کار فرهنگی یک کار زمان بر و هزینه بر است و برای به بار نشستن کارهای فرهنگی باید استمرار، مداومت و پیگیری باشد. حجت الاسلام قندعلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده است فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کم تر از شهادت نیست و احتیاج اهالی رسانه بیش از پیش به این موضوع بپردازند. وی ادامه داد: در این رابطه اقدامات خوبی از جمله کاروان رهروران راه شهدا انجام شده است و هر هفته عده ای از جوانان با حضور در خانه های شهدا و در کنار خانواده معظم  شهدا به تلاوت قران، ادعیه و وصیت خوانی شهدا می پردازند وی ادامه داد: همچنین پس از سال ها به همت حجت الاسلام امینی و فرزین سلطانی مسئول هیئت کاروان راه شهدا ۴۵ شهید مفقودالاثر شناسایی و بزرگداشتی برای این عزیزان برگزار شد که انشالله به همت نهادهای دیگر تصاویر نورانی این شهدای بزرگوار در ورودی شهر نصب شود و در همین  جا دارد از همه کسانی که در این امور شرکت داشتند تقدیر و تشکر نمایم. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاسیس مدارس صدرا گفت: هدف از تأسیس مدارس صدرا تربیت نیروی متدین و کارآمد برای آینده نظام و ترویج ارزش‌هاست. وی با اشاره به این که فضای مدارس صدرا باعث آرامش خاطر اولیا می‌شود چون این مدارس از بهترین معلمان شکل گرفته است و در توسعه فرهنگ دینی نقش مهم و اساسی دارند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان سخنان خود گفت: سازمان تبلیغات اسلامی این آمادگی را دارد در همه موارد با اهالی رسانه شهرستان تعامل داشته باشد و ابراز امیدواری کرد در آینده از راهکارها و نظرات اهالی رسانه بیشتر استفاده شود و گام های موثرتری جهت پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان برداشته شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.