• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
0

دعوت امام جمعه مسجدسلیمان به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 28272
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام امینی با اشاره به در پیش بودن روز قدس، با بیان این که روز قدس فرصتی برای تقویت بینش سیاسی و دینی مردم و آشنا کردن آن ها با فعالیت‌های دشمنان است، گفت: مسئولان کشور باید از این فرصت بهره برده و در این بیداری اسلامی، اعلام برائت از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام امینی با اشاره به در پیش بودن روز قدس، با بیان این که روز قدس فرصتی برای تقویت بینش سیاسی و دینی مردم و آشنا کردن آن ها با فعالیت‌های دشمنان است، گفت: مسئولان کشور باید از این فرصت بهره برده و در این بیداری اسلامی، اعلام برائت از اقدام‌های دشمنان و حمایت از مستضعفان عالم را به گوش جهانیان برسانند.

حجت الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، با تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم‌های لیالی قدر، اظهار داشت: خوشبختانه این حضور مردم فرصتی برای خودسازی و آمادگی آن ها برای انجام سایر فرایض دینی در سال پیش روی شان است.

حجت الاسلام امینی، ضمن دعوت احاد مردم به راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس زمان مناسبی در راستای تحکیم وحدت بین مسلمین است، وی تصریح کرد: مردم در این روز آمادگی کامل برای بیرون آمدن از خانه‌ها و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه مستضعفان جهان را داشته باشند که إن‌شاءالله زمینه‌ای برای رهایی مردم مظلوم کشورهای اسلامی از چنگال ظلم و ستم حکومت‌های مرتجع عربی باشد.

امام جمعه مسجدسلیمان، در پایان با اشاره به وظیفه مبلغان برای فرهنگ‌سازی در جامعه و تحکیم وحدت ملی، اظهار داشت: مجموعه روزها و ایام ماه مبارک رمضان بسیار مهم و گرامی هستند؛ از این رو مبلغان می‌توانند از لحظه‌لحظه این ماه پر خیر و برکت که کم‌کم به انتهای آن نزدیک می‌شویم، برای فرهنگ‌سازی در جامعه و تحکیم وحدت ملی استفاده کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات همه ی همشهریان عزیز.شرکت نمودن هر کدام از ما به نوبه خود در چشم غربی ها موشکی خواهد بود از نوع اس ۳۰۰

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.