• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

دادستان مسجدسلیمان:
پزشک قلابی مسجدسلیمان با قرار وثیقه آزاد شد / تعیین شعبه دوم دادیاری برای رسیدگی به جرائم رسانه ای

  • کد خبر : 28081
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی ادبی دادستان مسجدسلیمان در گفتگو جمعی از مدیران مسئول سایت های خبری مسجدسلیمان در ارتباط با آخرین وضعیت پزشک قلابی گفت: فردی که سال گذشته در مسجدسلیمان تحت عنوان پزشک قلابی دستگیر شده بود حدود یک ماه قبل با قرار وثیقه آزاد شد. دادستان مسجدسلیمان ادامه داد: اتهامات این فرد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علی ادبی دادستان مسجدسلیمان در گفتگو جمعی از مدیران مسئول سایت های خبری مسجدسلیمان در ارتباط با آخرین وضعیت پزشک قلابی گفت: فردی که سال گذشته در مسجدسلیمان تحت عنوان پزشک قلابی دستگیر شده بود حدود یک ماه قبل با قرار وثیقه آزاد شد. دادستان مسجدسلیمان ادامه داد: اتهامات این فرد شامل جعل اسناد، دخالت در امر پزشکی و خرید و استعمال۳۰گرم تریاک بود که در مجموع مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان برای وی قرار وثیقه صادر شد و هم اکنون با قرار وثیقه آزاد است.

ادبی ادامه داد: رسیدگی به پرونده این متهم و مراحل تحقیقات مقدماتی در دادسرا پایان یافته و پرونده وی به دادگاه ارسال خواهد شد. دادستان مسجدسلیمان تاکید کرد:تلاش خواهیم کرد رسیدگی به این پرونده در دادگاه فورا انجام شود و تقاضای اشد مجازات را برای وی از دادگاه خواستاریم. به گزارش سایت خبر ی باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان وی در بخش دیگری از سخنان خود از تعیین شعبه دوم دادیاری برای رسیدگی به جرائم رسانه ای خبر داد و گفت: از این پس پرونده های مربوط به مطبوعات و رسانه های شهرستان طبق موازین قانونی در شعبه دوم دادیاری رسیدگی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.