• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 1
0

ارسال ۳۰۰۰ پیامک با موضوع فرهنگ رضوی در مسجد سلیمان

  • کد خبر : 2799
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۵:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت دهه کرامت ۳۰۰۰ پیامک با موضوع فرهنگ رضوی در این شهرستان برای عموم مردم ارسال شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران  مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام عباس علی رستمی نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مسجد سلیمان با اعلام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت دهه کرامت ۳۰۰۰ پیامک با موضوع فرهنگ رضوی در این شهرستان برای عموم مردم ارسال شده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران  مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام عباس علی رستمی نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مسجد سلیمان با اعلام این خبر گفت: به‌مناسبت دهه کرامت ۳۰۰۰ پیامک با موضوع فرهنگ رضوی در این شهرستان برای عموم مردم ارسال شده است.

رستمی نیا افزود: محتوای این پیام‌های کوتاه، شامل احادیثی از امام رضا(ع) و سخنان این امام بزرگوار می‌باشند. و ارسال این تعداد پیامک همزمان با دهه کرامت، تاثیرات فراوانی در راستای ترویج فرهنگ رضوی در مسجد سلیمان دارد. این تعداد پیامک از ۱۶ تا ۲۶ شهریور ۹۲ توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مسجد سلیمان ارسال شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. ماشالله احسنت و درود بر عملکرد استثنایی چقدی شده؟

  2. ولله با 3خط خودم 6 خط همراه داریم تو خونه جز ایرانسل کسی به ما اس ام اس نداد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.